BIM oktober - 2022
Jag hakar på här!
Efter att ha slutat med prev. medel i juni och därefter inte haft mens/ÄL som vanligt så TROR jag nu att den är tillbaka och repat sig 😂
första mensdag idag! så vi håller tummarna för plus efter nästa ÄL
Jag hakar på här!
Efter att ha slutat med prev. medel i juni och därefter inte haft mens/ÄL som vanligt så TROR jag nu att den är tillbaka och repat sig 😂
första mensdag idag! så vi håller tummarna för plus efter nästa ÄL
Kan jag få bli adderad på bim listan? Nästa bim = 30/10 😄
Letar precis som många av er andra och i vanlig ordning symptom i kroppens varje vrå dessa dagar mellan ÄL & väntan på mensen. besvikelsen över noll symptom börjar ta över och väntar mig ingenting denna månad längre.
testoman som man är så testar jag som vanligt alla dagar mellan äl och mens "just in case"... (idioti men ändå) och fick imorse detta? Är det spök eller vad tror vi? Precis när man lugnat ner sig och släppt hoppet
översta är doppat i vatten, undre är morgonurin
Efter två st uteblivna menscyklar så har jag nu precis haft min första ?riktiga? mens efter jag sluta med preventivmedel och bör därför gå in i ägglossning snart! Pratade med Gyn och hon rekommenderade mig att använda Clearblue?s ägglossningstest och börja ta från dag 10, dvs imorgon för mig.
Är så nervös och spänd på detta och så kul att följa er andra samtidigt 😍
Surrealistiskt efter snart tre år
Enligt FLO appen ska jag h ägglossning idag, och testat med CB ÄL test sen i onsdags för att vara på säkra sidan, men endast Negativa än. Enligt en annan sida beräknas ÄL ske på måndag. Men fortsätter testa och hoppas min ÄL inte är helt knas nu.. 🙏🏼
GRATTIS 😍🙏🏼❤️
GRATTIS 😍🙏🏼❤️
Nellygirl93: jag hade turen att allting började fungera direkt. Jag slutade med p-piller 5/7 och 19/7 hade jag min första ägglossning.
Amaaanda00:
Tack! Jaa, Så kul att följas! 😍🙏🏼 fortsättning följer!
Åh grattis!!! 😍🙏🏼 jag har BIM bara några dagar efter dig, spännande att se om jag också kan testa så tidigt!