Ger ni er partner era lösenord till allt?
Min fråga är helt enkelt om ni ger er partner era lösenord till allt som mobilen, olika sociala medier, mejl, osv. Förklara gärna varför ni tänker som ni gör med.
Min fråga är helt enkelt om ni ger er partner era lösenord till allt som mobilen, olika sociala medier, mejl, osv. Förklara gärna varför ni tänker som ni gör med.
Bara Netflix, HBO och North VPN. De andra sakerna är bara mina, mina privata saker. Han har inget i min mejl, bankkonto eller mobil att göra.
Min man skulle kunna få alla lösenord. Men varför? Vad ska han med min email, t.ex.? Så, han har bara de där han kan ha en anledning.
Bara Netflix, HBO och North VPN. De andra sakerna är bara mina, mina privata saker. Han har inget i min mejl, bankkonto eller mobil att göra.
Inte mina privata saker, bara det som är gemensamt som internet, router, tv-tjänster mm.
Min sambo har lösenord till det mesta som är mitt, dator, telefon etc. Dock inte jobbmejlen, bankid och lite annat.
Nej, vi har inte varandras lösenord till datorer, telefoner, etc. Bara till en tidningsprenumeration. Jag ser ingen anledning till att han ska ha mina lösenord (och vice versa) i vardagen. Mitt är mitt. Hans är hans.
Vi funderar dock på att lägga lösenorden till det viktigaste, i ett igenklistrat kuvert i kassaskåpet. Bara för att underlätta om det någon gång behövs.
Jag och min man har varit gifta i över 30 år , har hus och gemensam ekonomi- men absolut inte tillgång till varandras Mail eller telefon. Vi har ett gemensamt bankkonto där vi skyfflar pengar mellan oss.
Min man hämtade min mobil till mig igår och han höll den upp och ner - så han inte skulle se eventuella aviseringar. Jag skulle aldrig få för mig att titta i min mans mobil även om jag kunde.
Bara de saker vi båda använder, som streamingtjänsterna.
Min mail och sociala medier är mina konton, och det finns ingen anledning att han skulle logga in där.
Nej, vi har inte varandras lösenord till datorer, telefoner, etc. Bara till en tidningsprenumeration. Jag ser ingen anledning till att han ska ha mina lösenord (och vice versa) i vardagen. Mitt är mitt. Hans är hans.
Vi funderar dock på att lägga lösenorden till det viktigaste, i ett igenklistrat kuvert i kassaskåpet. Bara för att underlätta om det någon gång behövs.