Kvinnor över 60 som söker yngre män
Vad tycker ni om det?
Jag ser många kvinnor i åldrarna 60-70, som söker män i min ålder (50)
Vad tycker ni om det?
Jag ser många kvinnor i åldrarna 60-70, som söker män i min ålder (50)
Det skiljer alltså 10-20 år.
Läser att hos dom flesta kvinnorna så upphör menstruationen runt 51 års ålder.
Många kvinnor upplever humörsvängningar i klimakteriet, och kan bli deprimerade, nedstämda.
kanske bättre och fråga några av de kvinnorna varför dom bara söker yngre, om du undrar! tror dock inte det är speciellt vanligt och inte i närheten så vanligt som män som söker yngre.
Skaffa dig ett konto på happy pankake där du är kvinna 50år och spana in de manliga profilerna i samma ålder. I mitt område är det säkert 80% av männen som söker 18-45 eller 20-48 och liknande (dvs dom täcker inte ens in sin egen ålder i söket)
Men herre gud kaffedraken, snacka om fördomar mot äldre kvinnor!! Om du är intresserad av dom får du väl fråga hur dom ser på samliv och om dom är deprimerade.
men det matchar ju med männens sviktande potensförmåga då om vi nu ska ha fördomar...ironi
Men herre gud kaffedraken, snacka om fördomar mot äldre kvinnor!! Om du är intresserad av dom får du väl fråga hur dom ser på samliv och om dom är deprimerade.
men det matchar ju med männens sviktande potensförmåga då om vi nu ska ha fördomar...ironi
Klimakteriet varar oftast 5-10 år, så för 70-åringar är besvären med största sannolikhet över.
Var det inte du som inte skulle starta fler trådar om åldersskillnad?
Hon svarar "sex" på de flesta frågorna. Hon har förstått vad som är viktigt här i livet.