Inlägg från: Guldnovan |Visa alla inlägg
  • Guldnovan

sexting

Anonym (Nickenyfiken) skrev 2022-09-01 17:49:06 följande:

Ursäkta gammalmodig, men vad är sextar?🙈

Ett ord jag för övrigt avskyr lika mycket som hen. Jag sexar inte heller. 
    Men sexchattat har jag gjort. Det var roligast i början men nu har jag helt slutat eftersom det blev  förutsägbart och tråkigt. 
  • Guldnovan
    Anonym (frisk) skrev 2022-09-01 18:20:35 följande:
    Det bero väl kanske på vem man sextar med.  Jag kan tänka mig att många tror att det är jättefriskt att sexta med någon annan än sin partner men när deras partner får reda på det och vill skiljas så verkar de av någon märklig anledning ändra uppfattning helt  // Drömmer
    Håller faktiskt med. De som jag skrivit med var alla gifta och tillslut blev jag bara less på hela grejen. Deras fruar skulle garanterat inte gilla det. 
    Jag är singel och det var skoj i början, sen blev det bara löjligt tycker jag. 
  • Guldnovan
    Anonym (frisk) skrev 2022-09-01 18:45:18 följande:
    Ja verkligen, samma personer som först är så stolta och kaxiga över sitt smusslande kryper sen runt på knä med rinannde tårar och snor och kan bara inte förstååååå att det kunde bli så fel.... då är det inte längre något snack om att det är "friskt" eller "såklart man gör", etc....kan det bli mer patetiskt?
    Om fruarna gjorde detsamma med främmande män....visade upp sig och tjatade om bilder (som ofta hände) skulle det inte anses så friskt.. 
    Är båda singel, fine, men jag skulle inte acceptera det av min pv/man. 
  • Guldnovan
    Anonym (Chattare) skrev 2022-09-02 11:05:13 följande:
    men......det är ju precis det dom gör??
    Fruarna/sambosarna till männen som chattar. Gjorde de  samma i smyg för mannen så är det nog inte så piffigt längre. 
  • Guldnovan
    Anonym (Komplett galning) skrev 2022-09-02 13:12:28 följande:

Om jag för ett ögonblick skall bli helt seriös i tråden, så vill jag ang. sexting och förhållande säga att jag själv är singel. Är jag i ett förhållande sextar jag inte, då jag ser det som otrohet.

Samma här. Det kändes inte ok heller när jag förstod att de inte var singlar. 
Svar på tråden sexting