Inlägg från: Anonym (frisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (frisk)

sexting

Anonym (Chattare) skrev 2022-09-01 15:35:35 följande:

Skämtar du? Sextar gör väl i stort sett alla friska människor?

Det bero väl kanske på vem man sextar med.  Jag kan tänka mig att många tror att det är jättefriskt att sexta med någon annan än sin partner men när deras partner får reda på det och vill skiljas så verkar de av någon märklig anledning ändra uppfattning helt Drömmer
  • Anonym (frisk)
    Guldnovan skrev 2022-09-01 18:38:39 följande:
    Håller faktiskt med. De som jag skrivit med var alla gifta och tillslut blev jag bara less på hela grejen. Deras fruar skulle garanterat inte gilla det. 
    Jag är singel och det var skoj i början, sen blev det bara löjligt tycker jag. 
    Ja verkligen, samma personer som först är så stolta och kaxiga över sitt smusslande kryper sen runt på knä med rinannde tårar och snor och kan bara inte förstååååå att det kunde bli så fel.... då är det inte längre något snack om att det är "friskt" eller "såklart man gör", etc....kan det bli mer patetiskt?
  • Anonym (frisk)
    Anonym (Chattare) skrev 2022-09-02 11:05:13 följande:
    men......det är ju precis det dom gör??
    Vet du det eller är det bara något du intalar dig själv för att rättfärdiga ditt eget chattande?
  • Anonym (frisk)
    Anonym (Chattare) skrev 2022-09-02 13:35:34 följande:
    Herregud, lever du på 1800-talet? Du måste väl känna till internet eftersom du använder det? Eller?
    Japp men internet kan användas för mycket inte bara sexchatt, eller hur?

Du skriver att din fru oxå sextjattar, VET du att det är just det hon gör eller är det bara något du antar?
  • Anonym (frisk)
    Anonym (Chattare) skrev 2022-09-02 14:06:57 följande:
    Jag vet. Hur vet jag? ALLA gör det. Även du min vän.
    Ok, du gissar mao.....då vet vi det Flört
Svar på tråden sexting