Inlägg från: Anonym (Eva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eva)

Vad tycker du om facesitting?

Gärna - älskar att känna läppar och tunga där det är som allra skönast

• Anonym (Eva)
    Mr RR skrev 2022-09-01 10:11:45 följande:
    Då är du välkommen hit närsom ;)
    Kommer som ett skott! =)
  • Anonym (Eva)
    Anonym (L8) skrev 2022-09-06 09:58:03 följande:

Jag är en mogen och aktiv kvinna, lyckligt gift men fri i sinnet.
    Jag älskar att sitta på killens ansikte och låta honom skicka mina små hål till jag kommer. Detta praktiserade jag långt innan det blev en mode-trend. Jag gillar att greppa killens hår så jag kan styra honom till både min mus och min lilla ?stjärna?. 

Jag njuter oerhört av att känna en ivrig tunga tränga in och oftast dröjer det inte länge innan jag kommer över hans ansikte. Detta är det lättaste sättet för mig att få fontänorgasm på men jag har också provat med att kissa över min älskares ansikte (på hans begäran så klart) och det har några gånger gett mig en sådan sexig makt-kick att jag själv kommit. 

Att rida en killes ansikte, med ett kraftigt tag i hans hår, och gnida in mitt blöta sköte i hans ansikte och även låta honom slicka min rumpa är helt gudomligt för mig. Jag älskar det.

Underbart härlig erotisk pirrig njutningsfull skön lek Tungan ute
  • Anonym (Eva)
    Anonym (L8) skrev 2022-09-06 12:22:14 följande:

Ja, visst är det härligt!  ;). 

Jag fullkomligt älskar att bli dyrkad som sexig och stark kvinna gillar den oerhörda power-femling det ger att dra upp kjolen och sätta sig över en killes ansikte. Detta öppnade en helt ny dörr för mig på så många plan. Det pirrar i hela min kropp när jag hugger tag i killens hår och trycker hans ansikte mot mitt sköte. Jag njuter överraskande sanslöst när jag känner hans mysiga tunga tränga in i min trånga rumpa. Att komma över hans ansikte är självklart urmysigt. Jag har dessutom fått mina första fontänorgasmer tack vare facesitting vilket är helt magiskt!!!
    Jag till och med tänder på att ?kissa? över en killes ansikte, vilket för mig var en jättestor överraskning. Detta är uppenbart en trend som tänder många killar. Jag vågade till slut prova det och det har ibland lett till att jag kom själv. Min egen erfarenhet är att facesitting grejen verkar tända både mogna män och unga nyfikna kåta killar, så jag vill uppmana alla modiga tjejer att greppa killarna i håret, gnid dig mot deras ansikten, kåt dem slicka din fina rumpa och belöna dem sedan med att komma i deras mun och över ansiktet. Hur känner NI? Jag själv  blir pirrig av skriva om det. Känn makten, känn din kvinnlighet, det är du som är drottningen!  GirlPower!
    L8

HELA underlivet är en enormt erogen zon att utforska och njuta av för alla som öppnar upp, släpper in och låter safterna flöda skönt.

Absolut win win Solig
Svar på tråden Vad tycker du om facesitting?