Inlägg från: Anonym (MickAnn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MickAnn)

Vi som har BF i maj 2023

Hej 

Jag hoppar också in här, första barnet efter försökt i 1 år men fick ett tidigt missfal v4+6 i juni så inte helt lätt att slappna av än! Fick svagt positivt i tisdags BIM-1 men har fått starkare redan och CB digital visa igår 2-3v. Är nu i v.4+2, beräknad BF 17e maj.

Grattis till alla som plussat! 

• Anonym (MickAnn)
    whitelight skrev 2022-09-07 10:40:11 följande:

Fick ljusbruna flytningar igår på förmiddagen men efter det har det inte kommit något mer. Har däremot mycket torrare flytningar nu från att ha varit vattniga i över en vecka. Någon mer som känner sig torrare helt plötsligt?

Mina graviditetstest är fortfarande svaga men ökar långsamt, är på ÄL+16. Känns som många har två lika starka streck redan på BIM-dagen (ÄL+14). Det gör mig lite extra orolig den här gången eftersom det kändes som att det var just svaga test som gjorde att jag misstänkte att något var fel förra gången. Klarade mig till ÄL+19 sist men då började jag blöda bara några timmar efter att jag fått bruna flytningar. Så förhoppningsvis stannar fröet kvar den här gången :)

Hur har det gått för dig? Har du haft mer bruna flytningar? ❤️ Jag upplever också att jag blivit torrare, tänker att det är positivt eftersom högt progesteron kan bidra till att det blir mindre mängd och torrare, även om ökade flytningar också är normalt. Håller tummarna för dig!
  • Anonym (MickAnn)

Roligt med fler som har plussat!!
    Jag har fått tid för KUB och UL den 10e november, då är jag 13+0. Känns så långt bort och läskigt nu i början när man redan haft ett missfall. Så bokade in ett privat i v.7 för att se om det finns något hjärta som slår då, om allt går vägen så långt! 

Jag är gärna med i en privat lite mindre FB grupp sen, men väntar också gärna tills jag kommit lite längre :)

• Anonym (MickAnn)

Jag fick också komma in samma vecka jag ringde för ett första samtal, var bara v.4+4 då så kändes väldigt tidigt. Fick också kolla just sköldkörteln på blodprov då. Sen blir inskrivningssamtalet v.12 med blodprov för KUB, hon sa att man vill göra det så nära inpå UL som möjligt och efter v.10 för att få bäst resultat, Sen UL v.13 :) 

• Anonym (MickAnn)
    LinneMarie skrev 2022-09-16 19:57:35 följande:

Hej!

Jag hoppar också in! Efter ett och ett halvt års försök, och vi tillslut kastade in handduken, så kom så klart plusset. Kan inte tro att det är sant!!

Har två barn sedan innan, 4 och 6 år. Beräknad BF 23/5.

Vad roligt! Stort grattis!
Svar på tråden Vi som har BF i maj 2023