Inlägg från: mari123 |Visa alla inlägg
  • mari123

Att rösta på Liberalerna har blivit ett omöjligt val för liberaler

Om ett parti inte står för det man själv tycker så röstar man väl på ngt annat? Vad gäller SD kan man ju tycka bu eller bä och som man vill men väljarna BÖR ju ha ngt att säga till om i en demokrati?

• mari123
    KillBill skrev 2022-10-15 11:21:25 följande:

Mårten Schultz, professor i civilrätt: 

"Det här är förslag som uppenbarligen riskerar att hamna i konflikt med mänskliga fri- och rättigheter. Dessa fri- och rättigheter skyddas i våra grundlagar, men även genom internationella konventioner som Sverige skrivit under."

www.svd.se/a/dwwmgA/forslag-i-tidoavtalet-kan-hamna-i-konflikt-med-manskliga-rattigheter

Hur tusan har Liberalerna kunnat gå med på detta avtal?  Att de har gjort det är ett tydligt bevis på att Liberalerna inte längre kan betraktas som ett liberalt parti. 
    OH NOO Mårten som har all sanning i sitt knä......! Ibland stannar tiden.
  • mari123
    KillBill skrev 2022-10-15 11:52:34 följande:
     Varför förlöjligar du en professor i juridik? Du gör dig själv till åtlöje.
    Jag säger att han har all sanning! Det är väl respekt?
  • mari123
    KillBill skrev 2022-10-15 12:14:06 följande:
    Kanske om du inte utryckt dig annorlunda. Ett tips. Ironi bör framföras med finess annars uppfattas man som en pajas.
    "Inte uttryckt dig annorlunda" Ja vem vet hur jag uttryckt mig då!
  • mari123
    KillBill skrev 2022-10-15 12:37:31 följande:
    Ja det kom med ett ord för mycket där och och självklart såg du ett tillfälle att fortsatta med dina "konster"..
    Din tråd och Dina villkor. Jag går vidare. Ha en fortsatt bra dag
Svar på tråden Att rösta på Liberalerna har blivit ett omöjligt val för liberaler