Vad vill han med mig egentligen?
Hej tjejer och ickebinära. Har hamnat i en jätte jobbig situation som jag inte vet hur jag ska varken hantera eller komma ur.
Jag o en kille träffades via vårt jobb. Båda har förhållande men vi klicka och blev bra vänner men jag kände att vi hade en speciell kemi redan sen start 1. Sagt o gjort så började vi skriva privat och de kom fram hur snygg och attraherande jag är enligt honom. Han började bli väldigt på under våra konversationer och jag bara följde på eftersom de va helt ömsesidigt. Slutade med att vi skickade nudes och har även kysst varann i smyg på jobbet.
Problemet nudå. Jag har gått och blivit tokkär i den här killen. Men han vill inte ha några känslor inblandat eftersom han säger att han trivs med sin tjej men vill flörta med mig i smyg. Tycker detta låter så sjukt från min sida. Om han nu trivs i sitt förhållande, vad är jag för han då? Han är inte lika på i verkligheten utan de är mer jag, eftersom han är så rädd att nån ska märka något. Men han är väldigt flörtig.
Jag själv är i ett livlöst förhållande, jag älskar min sambo super super mycket men gnistan finns inte där längre. Jag ångrar djupt att jag har satt mig i denna situation.