-
Hej tjejer och ickebinära. Har hamnat i en jätte jobbig situation som jag inte vet hur jag ska varken hantera eller komma ur.Jag o en kille träffades via vårt jobb. Båda har förhållande men vi klicka och blev bra vänner men jag kände att vi hade en speciell kemi redan sen start 1. Sagt o gjort så började vi skriva privat och de kom fram hur snygg och attraherande jag är enligt honom. Han började bli väldigt på under våra konversationer och jag bara följde på eftersom de va helt ömsesidigt. Slutade med att vi skickade nudes och har även kysst varann i smyg på jobbet.Problemet nudå. Jag har gått och blivit tokkär i den här killen. Men han vill inte ha några känslor inblandat eftersom han säger att han trivs med sin tjej men vill flörta med mig i smyg. Tycker detta låter så sjukt från min sida. Om han nu trivs i sitt förhållande, vad är jag för han då? Han är inte lika på i verkligheten utan de är mer jag, eftersom han är så rädd att nån ska märka något. Men han är väldigt flörtig.Jag själv är i ett livlöst förhållande, jag älskar min sambo super super mycket men gnistan finns inte där längre. Jag ångrar djupt att jag har satt mig i denna situation.
-
Svar på tråden Vad vill han med mig egentligen?
-
Ska du säga att HAN är sjuk...? Vad håller du själv på med egentligen när du redan är upptagen? Trodde du att ni två skulle bli ett par eller...? Du fattar väl själv att det bara handlar om sex och bekräftelse. (Ja, det finns de som lämnar sina partners för den de varit otrogna med men låter inte som ni haft den typen av kontakt.)
Varför gör du inte bara slut med din sambo? -
Metalbrutta skrev 2022-08-27 20:59:03 följande:Vad vill han med mig egentligen?Hej tjejer och ickebinära. Har hamnat i en jätte jobbig situation som jag inte vet hur jag ska varken hantera eller komma ur.Jag o en kille träffades via vårt jobb. Båda har förhållande men vi klicka och blev bra vänner men jag kände att vi hade en speciell kemi redan sen start 1. Sagt o gjort så började vi skriva privat och de kom fram hur snygg och attraherande jag är enligt honom. Han började bli väldigt på under våra konversationer och jag bara följde på eftersom de va helt ömsesidigt. Slutade med att vi skickade nudes och har även kysst varann i smyg på jobbet.Problemet nudå. Jag har gått och blivit tokkär i den här killen. Men han vill inte ha några känslor inblandat eftersom han säger att han trivs med sin tjej men vill flörta med mig i smyg. Tycker detta låter så sjukt från min sida. Om han nu trivs i sitt förhållande, vad är jag för han då? Han är inte lika på i verkligheten utan de är mer jag, eftersom han är så rädd att nån ska märka något. Men han är väldigt flörtig.Jag själv är i ett livlöst förhållande, jag älskar min sambo super super mycket men gnistan finns inte där längre. Jag ångrar djupt att jag har satt mig i denna situation.
skulle skriva i en tjej grupp först men ångra mig , så de är därför de står hej tjejer och ickebinära
-
Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 21:03:02 följande:
Ska du säga att HAN är sjuk...? Vad håller du själv på med egentligen när du redan är upptagen? Trodde du att ni två skulle bli ett par eller...? Du fattar väl själv att det bara handlar om sex och bekräftelse. (Ja, det finns de som lämnar sina partners för den de varit otrogna med men låter inte som ni haft den typen av kontakt.)
Varför gör du inte bara slut med din sambo?
snälla jag vet redan vad jag håller på med och att de är svinigt. men varför vill ha bekräftelse av mig om han trivs med sin tjej?
-
Metalbrutta skrev 2022-08-27 20:59:03 följande:Vad vill han med mig egentligen?Hej tjejer och ickebinära. Har hamnat i en jätte jobbig situation som jag inte vet hur jag ska varken hantera eller komma ur.Jag o en kille träffades via vårt jobb. Båda har förhållande men vi klicka och blev bra vänner men jag kände att vi hade en speciell kemi redan sen start 1. Sagt o gjort så började vi skriva privat och de kom fram hur snygg och attraherande jag är enligt honom. Han började bli väldigt på under våra konversationer och jag bara följde på eftersom de va helt ömsesidigt. Slutade med att vi skickade nudes och har även kysst varann i smyg på jobbet.Problemet nudå. Jag har gått och blivit tokkär i den här killen. Men han vill inte ha några känslor inblandat eftersom han säger att han trivs med sin tjej men vill flörta med mig i smyg. Tycker detta låter så sjukt från min sida. Om han nu trivs i sitt förhållande, vad är jag för han då? Han är inte lika på i verkligheten utan de är mer jag, eftersom han är så rädd att nån ska märka något. Men han är väldigt flörtig.Jag själv är i ett livlöst förhållande, jag älskar min sambo super super mycket men gnistan finns inte där längre. Jag ångrar djupt att jag har satt mig i denna situation.
-
Alla människor mår bra av bekräftelse. Sen tror jag inte det handlar om det i första hand utan att han saknar moralisk kompass och tycker det är ok att smyga med andra bakom tjejens rygg. Förbjuden frukt, no strings attached, allt sånt. Han gillar att sexchatta, gillar att nalla av buffén fast han äter middag hemma och ta ett hångel i smyg (eller mer). Det behöver inte vara svårare än så. Bekräftelsen är en omedveten bonus som får honom att känna sig attraktiv eftersom han får så många dumbommar på kroken, ännu mer om de är upptagna så klart. Enklare dessutom att bli av med de som är upptagna, de har lika mycket att förlora och mindre risk att de skvallrar för tjejen. Det kanske du borde göra förresten. Jag garanterar att du inte är den enda han håller på med samtidigt.Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:05:25 följande:
snälla jag vet redan vad jag håller på med och att de är svinigt. men varför vill ha bekräftelse av mig om han trivs med sin tjej?
-
Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 21:14:26 följande:Alla människor mår bra av bekräftelse. Sen tror jag inte det handlar om det i första hand utan att han saknar moralisk kompass och tycker det är ok att smyga med andra bakom tjejens rygg. Förbjuden frukt, no strings attached, allt sånt. Han gillar att sexchatta, gillar att nalla av buffén fast han äter middag hemma och ta ett hångel i smyg (eller mer). Det behöver inte vara svårare än så. Bekräftelsen är en omedveten bonus som får honom att känna sig attraktiv eftersom han får så många dumbommar på kroken, ännu mer om de är upptagna så klart. Enklare dessutom att bli av med de som är upptagna, de har lika mycket att förlora och mindre risk att de skvallrar för tjejen. Det kanske du borde göra förresten. Jag garanterar att du inte är den enda han håller på med samtidigt.
Ja du har säkert rätt. Inte så att får mig att känna mig speciell o så. blir inte heller lättare när jag har gått och kärat ner mig i han.
Enligt honom är jag den enda han gjort så här med?
-
Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:24:54 följande:
Ja du har säkert rätt. Inte så att får mig att känna mig speciell o så. blir inte heller lättare när jag har gått och kärat ner mig i han.
Enligt honom är jag den enda han gjort så här med..
-
vill inte få några påhopp. Vet redan att det jag har gjort är fel, men han är väl lika skyldig i detta anser jag
-
Nä men det finns en naturlig förklaring till det: i hans ögon är du inte speciell. Tyvärr ts. Du har riskerat din relation för några härliga stunder och lite chattande. Ditt största problem är dock relationen, för om du verkligen känner att ni inte har någon gnista alls så kan du välja mellan att lämna honom, innan han lämnar dig, eller så jobbar ni gemensamt och aktivt på relationen.Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:24:54 följande:
Enligt honom är jag den enda han gjort så här med?
Tror du på riktigt att den där killen skulle erkänna att han har kontakt med fler som han sexchattar med samtidigt, och att det här absolut inte är första gången han är otrogen? ;) Nej ts, du är nog smartare än så. -
Nej det är han inte. Han har inget ansvar för ditt liv, bara sitt eget.Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:48:00 följande:
vill inte få några påhopp. Vet redan att det jag har gjort är fel, men han är väl lika skyldig i detta anser jag