• Auditanne

Kan man räkna med att killkompis vill ligga?

Inte om han är en riktig vän. Hade aldrig accepterat nåt sånt från en manlig vän. Det är ett svek.

• Auditanne
    Anonym (B) skrev 2024-05-16 07:26:05 följande:
    Nu har du missat att tråden är gammal och att det slutade med att TS förförde killen. Inte tvärtom.
    Struntsamma. Jag säger min mening vilket som. En människa som sexualiserar sin vän är ingen riktig vän Inte till mig iallafall. 
  • Auditanne
    Poison82 skrev 2024-05-16 09:00:40 följande:

För något år sen hade jag nog svarat att han garanterat vill ha sex med dig men känner mig inte lika säker idag. Varför? Jo för jag faktiskt lärt känna killar som inte bara tänker med kuken. Killar som faktiskt behöver känna något för tjejen ifråga för att det ska funka.
    Är han sån så kommer du sätta både honom och dig själv i en sjukt obekväm sits

Finns det verkligen såna? Tycker alla män verkar så billiga i sin sexualitet. Billiga och utbjudande.
  • Auditanne
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 09:17:12 följande:

Alla killar vill ha sex med tjejkompisen.

Enda orsaken om det inte sker är för att tjejen gjort absolut klart att inget sexuellt kommer att ske. Då upprätthålls kontakten i väntan på att en möjlighet öppnar sig. Att hon i ett svagt ögonblick ändå ska ge efter.

99% av killarna fungerar så. Men det tycks vara helt omöjligt för många tjejer att förstå.

Enklaste sättet att pröva saken är att som tjej försiktigt fråga killkompisen om han skulle bli upprörd om du skulle vilja gå på dejt med honom. Att du skulle vilja göra det om han inte har något emot det.

Lika svårt för dessa falska kåtbockar att begripa att tjejer oftast inte är några billiga slampor som ligger med vem som helst, allra minst med någon de ser som en kompis enbart.
  • Auditanne
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 09:36:48 följande:
    Ja... Världen är falsk och inte rosaskimrande. Många tjejer har legat med en killkompis. Är de i ett förhållande så kommer killkompisen sitta och hoppas på att förhållandet går isär. Och om möjligt agera kil när tillfälle uppstår.

De bra tjejerna har tjejkompisar. Första jag gör när jag skaffar tjej. Hon får stryka killkompisarna.
    Slampor dras till slampor. Kan man tänka sig att ligga med en kompis så ska man nog inte räkna med att få en icke-slampig partner sen. 
  • Auditanne
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 09:42:58 följande:
    Prova att bjuda dina killkompisar på dejt och se vad som händer.
    Kommer inte på fråga då jag aldrig varit, är, eller kommer att bli en slampa som ligger till höger och vänster.
  • Auditanne
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 10:29:53 följande:
    Poängen var inte att du skulle ligga med dem. Poängen var att testa en tes. Det var ganska enkelt att förstå.
    Nej, det var det inte. Varför i helsike skulle jag testa mina vänner på det sättet?

Blir jag vän med en man så kommer jag göra det glasklart från början att jag endast vill se vänskapliga gester och känslor i en vänskaplig relation.

Aldrig att jag belönade en man med intimt umgänge om han inte var intresserad av en romantisk relation. KK-män är bara ute efter pippa som de bockslampor de verkligen är. Skulle aldrig låta mig utnyttjas av såna mänskliga skräphögar.
  • Auditanne
    Anonym (P) skrev 2024-05-16 10:49:10 följande:
    Är det 1920-talet eller 2020-talet? Oerhört bakåtsträvande att en tjej eller kille som ligger med en kompis med ömsesidigt medgivande ska ses som slampor. Trodde vi hade kommit längre än så.
    Är det mer positivt att vara billig och bjuda ut sig till män som inte älskar en (t.ex. manliga kompisar) bara för att vi lever på 2000-talet numera?

Det får stå för dig. Vill du se sex som något lättvindigt som du delar ut till både vänner, partners och arbetskompisar så har du helt andra värderingar kring sex än jag.

Det handlar inte om vilken tid vi lever i heller. Bara för att diverse smaklösa bimbofluencers pippar runt och proppar sina sorgligt tomma huven fulla med plast så innebär det inte jag måste göra likadant. Jag kan allt tänka lite mer självständigt än så. 
Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?