Inlägg från: Anonym (lllll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lllll)

Kan man räkna med att killkompis vill ligga?

Anonym (Hut) skrev 2022-08-28 17:13:08 följande:

Min egen pappa sa att killar enbart har sex i siktet när de vill ha en vänskap med kvinnor. min egen erfarenhet säger mig att det nog ligger en sanning i det. Sorgligt, finns säkert undantag.

Jag har också fått höra det från flera olika killkompisar. Vägrade tro på det tills jag var över 30. Hade många killkompisar när jag hörde det först och ville inte tro att majoriteten gärna hade bytt vänskap mot fwb.
    Nu tror jag på det. Inte att sex är hela grejen med att bli vän med en tjej. Men att de sällan hade nekat till sex om de var singlar, om jag hade föreslagit det.

• Anonym (lllll)
    Valuta2019 skrev 2022-09-16 02:19:56 följande:

jag hade tjejkompis innan, men jag har slutat, hon grät i telefon. jag sa att vi har glidit ifrån varandra, men sanningen är att om en tjej tycker om mig antingen så dejtar vi eller så har vi sex. vill hon bara var vän så tycker hon inte om mig på riktigt och det är ju det jag vill. jag har redan kompisar. så tycker ni alla ska göra som har tjejkompisar.

Om dina killkompisar tänker på samma sätt som du så kanske de inte vill vara vän med dig längre eftersom att du inte verkar gilla dem "på riktigt" om ni inte har sex...
  • Anonym (lllll)
    ClumsySmurf skrev 2022-09-18 19:24:06 följande:
     du vet väl om att det är kvinnor som kan bli 'kär' av sex och inte män?
    Oj, om jag kunde räkna alla män som blivit kära i mig efter vi haft sex. Det är inte några få! 
    Det handlar nog inte om manligt/kvinnligt utan om personlighet.
  • Anonym (lllll)
    Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-09-19 10:59:49 följande:
    Ja vad kan man få ut av det? Oralsex är en väldigt intim grej och något man ger. Man har sex med varandra, samlag är ömsesidigt men man ger oralsex. Vad får man ut av att ge någon man tycker om något? Om gåvan är uppskattad en underbar känsla inombords.
    Precis, jag älskar både att slicka kvinnor och suga män. Om man inte förstår vad man får ut av att ge någon annan njutning så är man förmodligen ego när det kommer till sex.. Bara en gissning.
  • Anonym (lllll)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-09-20 05:36:29 följande:
    Även kompisar, det är där jag blir förvånad. Inte faktumet att man kan ge sin partner eller dejt något utan att vid den stunden få tillbaka.
    Okej, nu när jag läst lite mer så förstår jag mer och håller därför med om att det är lite märkligt att kompisar endast vill suga av dig, bra så och sen inget mer? 

Ja lite underligt är det allt, speciellt om du på det hela råkat ut för det flera gånger.
  • Anonym (lllll)
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 09:17:12 följande:

Alla killar vill ha sex med tjejkompisen.

Enda orsaken om det inte sker är för att tjejen gjort absolut klart att inget sexuellt kommer att ske. Då upprätthålls kontakten i väntan på att en möjlighet öppnar sig. Att hon i ett svagt ögonblick ändå ska ge efter.

99% av killarna fungerar så. Men det tycks vara helt omöjligt för många tjejer att förstå.

Enklaste sättet att pröva saken är att som tjej försiktigt fråga killkompisen om han skulle bli upprörd om du skulle vilja gå på dejt med honom. Att du skulle vilja göra det om han inte har något emot det.

Som vilddjur.. borde nog iaf erbjudas något som tar ner sexualiteten en aning för de som känner sig som vilddjur på jakt, med en enda tanke i skallen, kan jag tycka.
  • Anonym (lllll)
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 17:31:23 följande:
    Jag älskar att vara ett rovdjur på jakt. Alltid hungrig. Men sex är inte allt jag tänker på. Du har fel. Be om ursäkt. Ibland tänker jag på mat också.
    Ja det vore ju bara FÖR sjukt att enbart ha en tanke i huvudet jämnt..
  • Anonym (lllll)
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 21:04:42 följande:
    Det märker du efteråt höll jag på att säga... Jag kan säga nästan vad som helst för att få ner en tjej i sängen. När det är klart så blir jag ointresserad om det inte var någon jag vill bli tillsammans med.

Tips kan vara att dra ut på själva sänggående lite. Du kan göra klart att du vill ha honom utan att hoppa ner i säng direkt. De flesta killar föredrar att den de blir tillsammans med är lite svårflirtad.
    Jag kan säga nästan vad som helst för att knäcka en man. Jag ljuger ohejdat och ser genast deras svaga punkter där attackerar jag hårdast! Jag lurar till mig pengar och resor, men mest är jag ute efter att knäcka honom.

Vore det någon skillnad om jag verkligen gjorde så jämfört med vad du håller på med om hon har mer känslor för dig än enbart ligg?
    Ljuga för att få någon i säng, så trashigt och desperat!
  • Anonym (lllll)
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 20:31:43 följande:
    Anonym (Nope) skrev 2024-05-16 17:57:19 följande:
    ?Alla killar?!!! Har du belägg? Statistik?
    Anonym (hj) skrev 2024-05-16 18:01:17 följande:
    Jag är ju singel, så för min del känner jag att jag kan vara vän med vem jag vill. Tycker nog egentligen det när jag inte är singel med, om det är gamla kompisar. 

Jag tänkte först på den här kollegan (som han är) som en kollega jag har mycket gemensamt med, sedan en vän jag är kollega med, sedan en nära vän på jobbet, sedan började vi prata mer privat via sociala medier, där började jag undra om det är vad han vill.
    Anonym (lllll) skrev 2024-05-16 19:16:44 följande:
    Ja det vore ju bara FÖR sjukt att enbart ha en tanke i huvudet jämnt..

Alla tjejer svarar: "Nej, så är det inte. Min killkompis vill absolut inte ligga med mig". Alla killar utom någon enstaka simp håller käft. Hur blåögd kan man bli?

Uppmanar er till att prova att ragga på era killkompisar så får ni se att jag har rätt. Vänskap mellan killar och tjejer finns inte.
    Så om du hade varit bisexuell så hade du inte kunnat ha några vänner alls?

Hur är det med systrar och kvinnliga kusiner? Kan ni bada tillsammans på sommaren utan att du får bånge eller ratar du släkten? Får vi verkligen hoppas!
  • Anonym (lllll)
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-18 15:56:59 följande:
    I brist på kvinnor som säger nej så knullas det otroligt mycket i homovärlden. Rätt mycket rundgång också.
    Ja där kan männen leva ut sin slampighet med varandra.
    Alla män som älskar att knulla runt är innerst inne avundsjuka på homo och bisexuella mänFlört
Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?