Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Kan man räkna med att killkompis vill ligga?

Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-08-28 13:25:45 följande:
    När är ett bra tillfälle då? Vi är ju ensamma där, delar rum.  Är det inte ett bra tillfälle?
    Fy så creepy, hade jag varit han så hade jag packat och åkt.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-08-28 14:47:54 följande:
    Anonym (Nej) skrev 2022-08-28 13:41:24 följande:
    Nej så är det inte!

Och du frågade om när det vore ett bättre tillfälle: någon gång när han inte är inträngd i ett hörn fast med dig i flera dagar utan att kunna säga nej utan att framstå som en skitstövel t ex. Det finns många killar som känner sig pressade till att ha sex också. Så ett bättre tillfälle är när ni är på hemmaplan och umgås på tu man hand.
    Innan resan då tänker du eller tycker du jag skall vänta till efter?Är nog lika eller kanske ännu mer obekvämt med en kvinnlig massör. Alltså jag gillar inte när främlingar rör mig, har en rätt stark fobi (typ) för det. Jag har social fobi med men det är som utöver det. Gillar spa ändå, alla pooler de har i olika temperaturer, olika bastus och de har riktig restaurang med bar med, inte  hälsokost. De har hälsokost lunchbuffé men frukost är riktig hotellfrukostbuffé och normala rätter till middag.  
    Anonym (Troligtvis) skrev 2022-08-28 13:54:42 följande:

Min lilla amatöranalys. Jag kan ha jäkligt fel, vem vet.

Det finns troligtvis minst 2 här i tråden som utger sig för att vara killar/män, men som troligtvis är mer politiskt korrekta damer. En skriver att hen blivit vansinnig om man gjort som ts pratar om(hur många killar uttrycker att dom blir vansinniga för ditten och datten), sen har vi en som tycker att det skulle varit creepy(såna uttryck kommer oftare från tjejer och är adresserat till killar som dom inte vill ha nära.

Jag kan vara enkelspårig man, och har ändå lite erfarenhet i livet och jag tror att det är över 90% chans att han vill ligga. Sen om han vill ha ett förhållande kan vara något helt annat.

Det kan givetvis bli ett nej, men troligtvis inte TS,

Oj! Tack, ja det kanske är så. 

Gör det innan så han har en chans att ställa in.
Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?