• Metalbrutta

Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer

Okej, kan börja med att säga att varken jag eller han gör rätt för oss mot våra familjer. så ja vi är stora idioter. 

det börja en kille på mitt jobb, det sa klick direkt och vi kom jätte bra överrens, vi börja skriva mer privat och nu sexchattar vi och skriver till varandra i smyg även när vi jobbar. 

problemet är att detta gör så att jag inte kan fokusera på jobbet utan att tänka på han. Allt blir jätte konstigt. notera att vi aldrig har rört varandra, allt sker på telefon. Och han vill bara ha så. Men börjar fatta nu att han verkar bara va efter att se mig naken och sen är han nöjd. medans jag vil så mycket mer med han. Detta gör att Får sjukt mycket ångest och dåligt samvete mot min familj. känner Mig utnyttjad och vet inte hur jag ska ta mig ur detta . Hjälp 

• Svar på tråden Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer
  • Metalbrutta
    Anonym (Bocken) skrev 2022-08-24 19:56:57 följande:

Dopaminet och endorfinerna du fått i samband med sexchattandet gör det svårt för dig att ta in trådsvaren. 

haha, de va lite kul! Nej men snälla.. alla kommentarer jag får är bara dömande. Ville mer ha svar från folk som kanske varit i samma situation 

• Anonym

Du får ångest och dåligt samvete inför familjen för att du vill mer än han med dig, men om ni verkligen gjorde något så hade det gått lättare?

Och det är du som känner dig utnyttjad?

Och du kan inte bryta kontakten med honom pga jobbet men fattar inte hur byte av jobb skulle hjälpa?

• Anonym (Ordning)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 20:11:50 följande:

haha, de va lite kul! Nej men snälla.. alla kommentarer jag får är bara dömande. Ville mer ha svar från folk som kanske varit i samma situation 

Hade du väntat dig uppmuntrande och påhejande svar?
  • Anonym (Bocken)

Jag tror säkert att det är m å n g a som varit i liknande sits. Det trista svaret är att du måste nog bara försöka glömma att det ens hänt och köra grey rock mot chattcasanovan, om du inte har lust att gå över till att byta nudes med honom. Din familj, ditt val. Tror du valt familjen? Det här är inte hela världen eftersom du verkar ångra dig. Sluta, kör grey rock, lev med ditt samvete. Finns inget annat att göra eftersom det redan hänt. 

• Metalbrutta
    Anonym (Bocken) skrev 2022-08-24 20:30:36 följande:

Jag tror säkert att det är m å n g a som varit i liknande sits. Det trista svaret är att du måste nog bara försöka glömma att det ens hänt och köra grey rock mot chattcasanovan, om du inte har lust att gå över till att byta nudes med honom. Din familj, ditt val. Tror du valt familjen? Det här är inte hela världen eftersom du verkar ångra dig. Sluta, kör grey rock, lev med ditt samvete. Finns inget annat att göra eftersom det redan hänt. 

tack, de va precis de här jag behövde höra! Ja de va väl bara en kul grej, men allt kom ikapp mig nu. Jag älskar min familj

• Metalbrutta
    Anonym skrev 2022-08-24 20:23:39 följande:

Du får ångest och dåligt samvete inför familjen för att du vill mer än han med dig, men om ni verkligen gjorde något så hade det gått lättare?

Och det är du som känner dig utnyttjad?

Och du kan inte bryta kontakten med honom pga jobbet men fattar inte hur byte av jobb skulle hjälpa?

De va han som börja hela grejen , så de va hans initiativ 
  • Anonym (Eh)

Nej fyy vad orättvist, din kollega vill inte knulla dig utan han vill bara fortsätta chatta (vilket ni var överens om att göra från början) klart du är utnyttjad!! Jag tycker du helt enkelt ska sätta honom på plats och våldta honom, det fattar han väl att han inte kan leka med dina känslor sådär utan att det blir konsekvenser! Skit i din familj, tänk på dig själv och ta för dig - med våld om du måste! Fittan behöver sitt den också

• Anonym (What)
    Anonym (Eh) skrev 2022-08-24 20:51:02 följande:

Nej fyy vad orättvist, din kollega vill inte knulla dig utan han vill bara fortsätta chatta (vilket ni var överens om att göra från början) klart du är utnyttjad!! Jag tycker du helt enkelt ska sätta honom på plats och våldta honom, det fattar han väl att han inte kan leka med dina känslor sådär utan att det blir konsekvenser! Skit i din familj, tänk på dig själv och ta för dig - med våld om du måste! Fittan behöver sitt den också

haha är du helt seriös nu?

• Metalbrutta

Någon mer som kan typ förklara för mig varför han gör såhär med mig, vad saknar han från sin egna relation?

• Anonym (Ordning)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 21:35:39 följande:

Någon mer som kan typ förklara för mig varför han gör såhär med mig, vad saknar han från sin egna relation?

Varför undrar du över det?
Svar på tråden Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer