Inlägg från: Hannis1983 |Visa alla inlägg
  • Hannis1983

39 och planera barn

Majonnäs : Vad tråkigt men det kommer gå bra Hjärta

Fliselisan: Vad härligt att höra Hjärta

Maymom: Välkommen hit! Beklagar verkligen Hjärta Vi har precis börjat så inga tips ännu. har du något bra? 

• Hannis1983
    sötmummy skrev 2022-09-02 08:32:13 följande:

Hej.37 år o är gravid med mitt 3e barn. Slutade med ppiller i maj och trodde inte det skulle lyckas på 3e försöket.
    Jag körde väldigt noga med ägglossningsstickor och även clearblues digitala. 
    Efter myset låg jag kvar i sängen minst 20 min o hade benen upp i luften med kudde under rumpan. (Måste sett knas ut)

Grattis! När är det beräknat? Baby{#emotions_dlg.flower}

• Hannis1983
    sötmummy skrev 2022-09-02 10:48:02 följande:
    Tack enl första dagen sista mens så blir det 19e april. 
    Men jag har på prematurer som e födda 34+6 och v36+4 pga havandeskapsförgiftning och ska gå på medicin för det. Så enl bm ska ja vara startklar från v 36 alltså mars

Okej, mysigt med en vår bebis Baby

• Hannis1983

Majonnäs: det förstår jag, blir ju en negativ påminnelse att se mailen. Hoppas du får en så fin helg som det går Hjärta

Mee: Samma här, har BIM tisdag men har något liknande mensvärk och haft hela veckan så den får gärna starta nu så man kan börja om. 

• Hannis1983
    sötmummy skrev 2022-09-02 12:33:23 följande:

Kan ej citera men tack MajonäsSkrattande förstår du bara vill kunna gå vidare nu.
    Hannis1983 ah ja fyller ju år i mars så blir en fin sen födelsedagspresent 

Åh verkligen!Hjärta Såna presenter är de finaste skulle jag säga, jag fick en sån själv för 15 år sedan 
  • Hannis1983
    Anonym (mee) skrev 2022-09-02 13:09:55 följande:
    När kommer du våga börja testa? jag har beställt hem några testa tidigt och sen några vanliga. 

inte innan den är sen i så fall, vill inte bli besviken Glad men jag är rätt säker på att det inte skulle ta sig på första försöket efter p-piller har tagit några månader förut innan allt är som det ska igen när jag slutat och då har jag inte slutat för att bli gravid 

• Hannis1983

ha en fin helg allihop. 

du kommer våga majonnäs för lyckan är så stor när det väl går Hjärta

• Hannis1983
    Anonym (mee) skrev 2022-09-03 09:07:51 följande:
    När har du bim? Jag har nån gång mellan den 7-9 sep. Drömde inatt att jag plussade,såklart, eftersom det är det enda jag typ tänker på. Givetvis visade testet negativt imorse. Sist plussade jag på äl+12 har jag för mig. 

5/9 ungefär tror jag, men det är bara andra månaden med normal cykel efter p-piller så svårt att säga exakt. När jag käkade pillren hade jag mellan 30-45 dagar cykel så ser fram emot mensen nu för att se vart den landar. Brukade ha 28-29 dagar innan jag började med pillren Tyst

• Hannis1983

Jag har testat idag tyckte mig ana en skugga på ett sånt här budget test men var negativt på cb nu ikväll så tror tyvärr att mensen kommer vilken dag som helst vilket jag misstänkt då jag haft mensvärk  hela veckan.

Mee: Hoppas du får ett plus Hjärta

Majonäs; skönt att det är över nu! Hjärta

Svar på tråden 39 och planera barn