• Ddny

Min kille har haft sex med en 19-åring

JaneSmith123456 skrev 2022-08-20 12:02:59 följande:

Tror att det som stör mig mest kanske är kommentaren. ?Wow?. Som om det vore något extra sexigt. Är det sexigt att vara tonåring alltså och gå i gymnasiet och bo hemma, i motsats till att vara t ex en 30-åring kvinna? Varför tycker man att det är sexigt? Jag minns hur det är att vara 19 och tjej. Man är fortf ett dumt tonårsbarn och det lockar äldre killar, sånna som man verkligen inte skulle vilja umgås med idag  

Han skrev ju att det (positiva) var bra sex, inte just att det var en 19åring.
    Med den formuleringen du skrev i ts tolkar jag det som "grym i sängen, och ändå bara 19". Kanske som kontrast till övriga på listan som kanske var äldre men sämre, man tänker väl oftast att övning ger färdighet.
    Jämför med idrott, där benämns de ofta som framtidshopp, tonåringar som ligger på vuxen elitnivå idrottsmässigt
  • Ddny

Eftersom citera inlägg funktionen suger.

"Det är att gilla den grejen som är skevt för mig. Det är inte en jämställd relation - det finns en maktobalans man-kvinna och att vilja vara med tonåringar är att bli kåt av den och vilja dra den längre. Tycker det är skevt att som 30-årig man inte se ett problem i (utan snarare gilla) att den tjej de raggat på är 19  och går gymnasiet."

Du svävar iväg alldeles för djupgående med dina tankar kring jämställdhet och maktobalans kring sex  :) är man singel och får hugg på krogen är lyckan gjord ;) 

Du skrev att det var en lista på sexpartners, dvs allt från ONS till dig,
    sexkvaliteten är blind för ålder, religion, färg, klass m.m.
    Tänder man och gillar samma grejer så blir det ibland bra sex, oavsett om det är en miljöpartist och en Trumpanhängare, vegan med en blandfärsälskare, 30 åring med en 19åring..
    Tjejer i 20-25års åldern är ofta attraktiva med fina kroppar, och som du själv skrev i din sista post, åldern är lätt att ta fel på mtp din 22åring när du var 32, den kanske framkom först efteråt?
    För att citera Lasse Kronér i bingolotto, man frågar aldrig om en kvinnas ålder. och inte mäns (mens) heller..... ålder alltså!

Svar på tråden Min kille har haft sex med en 19-åring