Hur göra?
Jag är alkoholist och min pojkvän har köpt öl som står hemma hos mig. Vill inte ta hans öl, vilket innebär att jag måste köpa annat till mig själv varje kväll tills han druckit upp den. Vad fan gör man?
Jag är alkoholist och min pojkvän har köpt öl som står hemma hos mig. Vill inte ta hans öl, vilket innebär att jag måste köpa annat till mig själv varje kväll tills han druckit upp den. Vad fan gör man?
Jag antar att din pojkvän är medveten om din alkoholism? Jag tycker isåfall att det är oansvarigt att lämna sina öl hemma hos dig! Han sätter ju dig i en jäkla sits alltså! Så skulle jag inte bete mig mot någon jag bryr mig om.
Läste igenom allt nu och förstår att han inte känner till ditt missbruk. HUR har du lyckats dölja det för honom!? Sådant märks, även om det finns bra saker att ta till mot lukten (munskydd är ju t ex kanon, inte bara för att undvika smitta! 😉)
Hur länge har ni varit ihop? Hur ofta träffas ni? Det kan ju vara så att han misstänker att du har problem men inte sagt något.
Nej han vet inte om min alkoholism
Nej han vet inte om min alkoholism
Vet han att du dricker?
Man gör det bara, det är svårt att förklara
Vet han att du dricker?
Man gör det bara, det är svårt att förklara