Någon som ör 40+ och gör/ska göra IVF?
Drömmenom3
Skönt att du är igång! Jag väntar fortfarande på mens, är på dag 38 nu så det är riktigt segt. Min kropp känns helt avstängd, ingen ägglossning och ingen mens. Men kanske beror det också på överstimuleringen.. Min klinik ska ringa mig på måndag och diskutera hur vi går vidare.
Förstår att du blir orolig för att det ska sammanfalla med helgen om de har stängt. Jag frågade min klinik och jag förstod det som att de går in extra på helgen vid behov. Hade precis samma tanke som du och tycker att det är fullt rimligt med tanke på att det är privat och med tanke på priset.
Håller tummarna för att det ordnar sig för dig!
Tack snälla du!
Ja jag tycker de kunde göra vissa undantag på helger - inte hålla öppet som vanligt med undersökningar och så men just återföringar vid FET t ex .
Jag håller också tummarna stenhårt för att mina ägg ska ta det lite lugnt och stanna kvar till tisdag?..
Fy, stackare förstår att det måste vara jättesegt att bara vänta på den där mensen ?. Hoppas ni kommer fram till en lösning. Snart så är det er tur att få tillbaka en av era blastisar !