Loppan1994 skrev 2022-11-04 13:42:02 följande:
Det gick bra, såg ut som ett litet päron i formen och så såg man så tydligt det som ska bli fostret.. är så nervös nu, tror verkligen på detta ägget men vågar inte för mycket
Funderar även på om man får sätta in ett nytt i cykeln som blir direkt eller om man då måste vänta till nästa riktiga mens?
Men vad konstigt att ni inte kan göra återföring om de skulle bli äl på söndag för då är ju fredagen 5 dagar framåt.. och speciellt som du säger att ni betalar massa pengar, våran klinik har öppet på helgen så tycker nästan alla borde ha de som regel speciellt i en sån här process där kroppen är så olika..
Mitt ägg va 17 dagen jag fick utslag på testet och då skulle de släppa dagen efter sa han.
De räknar med återföring 6 dagar efter positivt test ( är ju lika med 5 dagar efter ÄL :) vilket då blir på lördagen om jag får utslag imorgon. Får jag utslag på måndag ska jag ändåkomma in och göra vul men det skulle kunna vara så att det är kört då det antagligen hade varit bäst med återföring på söndagen i sådant fall.
Åh, stort stort lycka till ! Tror på er!