Drömmenom3 skrev 2023-09-01 16:59:44 följande:
Ah ok. Kanske ska fråga om det ändå.
Är tacksam för min helt ok äggreserv men det där rätta ägget verkar ju inte helt lätt att hitta tyvärr ?
Idag känns alla jobbiga tankar mindre jobbiga och peppen är starkare . Hoppas det fortsätter så.
Håller tummarna hårt för att båda embryona fäst och att ni får tvillingar .
Tack fina du! Hoppas så mycket för din skull också så du ska få uppleva din dröm! Ja, skadar kanske inte att gå all in på sista försöket. Om du får många, tänker ni frysa och gör FET då sen eller är det sista-sista? Isf kanske ni ska vara väldigt tydliga med kliniken om det och därför be om att få sätta in 2 st... Det kanske går med på det om de vet att det är sista omgången för er...
Orkidé8181 skrev 2023-09-01 17:28:09 följande:
Åh, kände precis som dig inför de 2 sista gångerna?
både för att hoppet höll på att rinna ur en helt men även för att det var en slags brytpunkt att om det inte funkar efter 3 ggr, vad gör vi då?
så inför fjärde sedan hade jag exakt samma känslor som du har nu, kände mig som en robot och liksom bara tog sprutorna och började typ vänta på mensen igen?
Önskar dig/ er ett stort lycka till nu ❤️
Ja och det verkar ju vara ett väldigt bra förhållningsätt ;)
Jag kände ju faktiskt lite likadant.. Jag hade aldrig ens tagit testet den dagen jag plussade om inte du skrivit att gör det.. Var helt bombsäker på att det inte skulle bli något..