Någon som ör 40+ och gör/ska göra IVF?
Samma test 3h senare, syns mer nu när man tar kort, va jätte svårt att få med första gången
Samma test 3h senare, syns mer nu när man tar kort, va jätte svårt att få med första gången
Tack för era tummar! De hjälpte !
Jag har inte haft ägglossning men idag på ul var de i rätt storlek för att sätta in Ovitrelle ikväll ( ÄL-sprutan, vilket de använder även vid FET på min klinik för säkerhets skull) . Det betyder att jag får ägglossning imorgon vilket betyder återföring nästa måndag! Det var på håret men det gick ! Är så lycklig och hoppas bara allt annat går bra nu och att blastisen överlever upptiningen?
Morgonens test, rd 6... plusset är lite starkare idag.. Får hålla mig en vecka nu och hoppas de stannar
Hej allihop,
gör ett nytt försök att hoppa in här.
skriver ibland, men inte alltid meddelandena går iväg :/
så spännande att läsa om era ivf resor :)
vi började med sputomgång 3 igår.
Gonal f 300 och menopur 150
Så nu är det bara att börja hoppas igen?
har haft ett uppehåll sedan maj så nu känns det som kroppen fått vila lite :)
Va nyss på apoteket och köpte ett digitalt, kunde inte låta bli och det står gravid 1-2 är så glad
Nu har värken försvunnit i livmodern/äggstockarna och testet visade 2-3v igår. Meen såg när jag tog lutinusen att det var rosa färgat igår och även nu på morgonen var det samma :( hoppas bara de är irriterat men känns inte som det gick vägen nu heller
Hur går det för dig Orkidé8181? Visst började du med sprutor för 1v sen? :)