Inlägg från: Mathilda88 |Visa alla inlägg
  • Mathilda88

Vi som planerar graviditet 2023!

Hej, är också ny här på Familjeliv 🙂 Jag är 34 och sambon 45, har i snart 1,5 år försökt få vårt första barn ihop. Precis genomgått fertilitetsutredning och erbjudna IVF pga väldigt få spermier. Har just nu enorm ångest inför smärtan kommande IVF kommer medföra för mig som tyvärr är väldigt smärtkänslig i den regionen. Känns  därför underbart att ha hittat Familjeliv och alla fantastiska människor som skriver här. Känner sig inte lika ensam om resan.

• Mathilda88
    Snödroppen86 skrev 2023-04-24 06:36:22 följande:

Hej, hoppar in denna tråd.
    Singel och 37 år från Kalmar, ska göra mitt första inseminations tillfäll v. 18 eller 19 så är sjukt taggad.
    Kram ❤️

Så spännande!! Lycka till!
  • Mathilda88
    Ellan92 skrev 2023-04-27 15:44:13 följande:

Hej! 

Hoppar in i den här tråden. Tog ut min spiral i januari iår för att försöka få ett syskon till vår son född 21. Blev gravid direkt och det kändes för bra för att vara sant, och det var det för iförrgår fick jag konstaterat att jag fått missfall. Bebis hade dött i v.7 och jag skulle varit i v.11 nu. Så tråkigt, men bara att ta nya tag. Hoppas så på en graviditet till år 2023! 

Stackare, beklagar!! Håller tummarna för att det tar sig snabbt igen och att det går bra nästa gång Hjärta
  • Mathilda88
    Olivialova skrev 2023-05-05 11:46:52 följande:

En liten sladdis blev visst TVÅ! Har mått sämre än mina två tidigare graviditeteroch blev orolig att det kanske var något som var fel. bokade in tidigt ultraljud (9+1 idag) i början på veckan och fick se två foster. Tror inte riktigt det landat än faktiskt..

Men wow!! Stort grattis!! {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Snödroppen86 skrev 2023-05-05 13:10:06 följande:

Tack. Nu är äntligen dagen här. Har gjort första inseminationsförsöket nu på naturlig cykel, hoppas på ett positivt svar om 2 veckor ????🏻

Yeayh! Så spännande!! Får vi hålla tummarna för positivt besked om 2 veckor! Hjärta
Svar på tråden Vi som planerar graviditet 2023!