• Matilda3

Vi som planerar graviditet 2023!

Hej alla! Hur har det gått för er de senaste veckorna?
    Är oxå helt ny här men tänker att det vore skönt om man kunde stötta varandra lite!

Jag (29 år) och min man har precis påbörjat planerna för barn och det är blandade känslor för min del. Vill så gärna ha barn men har mycket problem med huvudvärk och är rädd för hur det ska gå när hormonerna far omkring och jag dessutom inte kan ta mina vanliga huvudvärkstabletter. 

Har ingen aning om min mens är regelbunden eller hur lång cykel jag har då jag haft p-ring i 13 år men tog ut den sista ringen i lördags och tänkte anteckna mens och ägglossning i några månader nu för att sedan försöka bli gravid under andra halvan av 2023. Vill sååå gärna ha ett vår/sommarbarn!

• Matilda3

Åh vad spännande för er båda! Jag förstår att ni inte kunde hålla er, Olivialova! Vad har du gjort för att hålla koll på ägglossning och hur länge mätte du innan ni började försöka? 

ida543, jag förstår känslan av att vara stressad över åldern? Jag är oxå livrädd för att det inte ska gå men försöker tänka att det i så fall finns mycket hjälp att få, så det är tyvärr mitt bästa tips till dig. Håller tummarna för att du snart får det efterlängtade plusset!! 

Svar på tråden Vi som planerar graviditet 2023!