Jag ger upp, jag kommer inte över mitt ex
Hej
jag har slut på idéer för att komma över mitt ex. Han gjorde slut med mig för tre månader sedan för att han ?var olycklig?, jag fick ingen mer förklaring än så men fick dra ur honom att han hade känslor för en annan. jag hade inte förstått någonting alls och jag kan inte ens nu i efterhand se att det fanns signaler som jag inte uppfattade, han kallade mig älskling samma vecka, vi hade just flyttat ihop och aldrig haft något stort bråk osv. Vi pratade om framtiden och att skaffa barn m.m kort tid inpå. Jag anstränger mig så mycket för att kämpa vidare i mitt liv men jag kommer liksom inte vidare. Jag trodde bara att det magiskt skulle gå över efter några månader men detta har helt förstört min sommar. Jag orkar inte dejta någon ny för jag känner mig helt tom på känslor, känns som jag gav all kärlek jag hade till honom och att jag inte kan bygga ett nytt liv och en ny vardag och göra nya framtidsplaner med någon annan.
jag kämpar på och försöker umgås med folk, jag kollar aldrig hennes eller hans profil på sociala medier, googlar inte, ingen kontakt osv. Men det händer inget. Jag trodde man skulle efter ett tag kunna se på relationen mer ?nyanserat?, att man börjar se att ja vår relation var inte så bra trots allt, men jag ser fortfarande inte det. Jag tycker fortfarande att vi hade det fantastiskt. Jag kan inte få honom tillbaka då han är ihop med den nya tjejen. Finns det några mer verktyg som kan hjälpa mig ta mig igenom detta? det Känns som jag vill ge upp snart och sluta anstränga mig för att leva ett lyckligt och normalt liv igen och jag bara vill lägga mig i soffan och bara vara helt tom tills en ljusare dag kanske kommer