BIM sept -22
sökte på early pregnancy test DPO
fanns hur mkt som helst!
@Ewica
HÅLLER TUMMARNA :)
sökte på early pregnancy test DPO
fanns hur mkt som helst!
@Ewica
HÅLLER TUMMARNA :)
@cykelhjul
Är det ett testa tidigt eller vanligt?
Hoppas! Jag ser den lilla färgkanten!!
@virrevarr
Jag tolkar ditt test som positivt! :)
@cykelhjul
så tråkigt att höra! När blir nästa BIM för dig?
<3
En liten uppdatering från mig
Är på ÄL+9 idag. Igår fick jag något jag väldigt sällan upplever. Tidigt på morgonen fick jag rejält hugg på vänster sida livmodern som gick från livmodern ner till livmodertappen. Kändes lite som smärtan när bebis huvud ska fixera sig Fast minus stort bebishuvud då.
Jag tolkade det som ett direkt tecken på fullbordad Implantation den här gången. Förra månaden Plussade jag ju på ÄL+7 men som aldrig blev starkare än 15umol/l så enligt min gissning en kemisk graviditet.
Nu på ÄL+8 kom det skarpa hugget som satt ca 15min. Har testat negativt hittills. Men har inte testat idag ännu. Får hem ett test ikväll som är RFSUs testa tidig. tänkte prova. Har hållit mig i typ 5 timmar nu och testet kommer vid 17.30 ish.
Än är det tidigt, men hoppas på låga nivåer hcg om nu implantation skedde igår morse :)
Har humörsvängningar, ovälkomna finnar och hugget från igår då och trötthet.
Fingers crossed
@trueresolution
Jag ser två streck som tyder på att du har hcg i urinen :) Avvakta och ta nytt test snart <3
Med min första son tog det mig 12 månader av konstant nuppande innan jag blev gravid. Vi hade bokat tid för utredning och väl uppe i gynstolen såg läkaren en hinnsäck. Jag fick hoppa ner och ta ett test och mycket riktigt var jag gravid då. Pojken e 12 nu :)
Leveransen är här om 40min?
kunde inte hålla mig så kissade i en kopp så länge. Och vaskade då också ett av mina vanliga test (RFSU testa ofta)
Har nog fått linje-ögon haha. Tycker mig se den blekaste blekaste skuggan. Lägger in bild och uppdaterar er sen med hur det gick med testa tidigt som kommer med posten snart
Read your body heter appen!
RFSU testa tidigt vart dö-neg? Jag trodde verkligen jag skulle få se två streck. Antingen för tidigt fortfarande på ÄL+9 eller ingen lycka denna månad. Får avvakta och testa om några dagar igen.
L91
Ja det var samma urin, dock ett par timmar äldre än med första testet där det var färskt. Får helt enkelt avvakta och se igen om ett par dagar. :)