BIM sept -22
@Jojjans De senaste två cyklerna hade jag egentligen inga symptom alls så jag blev rätt chockad när testerna visade positivt. I juli tog jag test bara för att jag skulle iväg på fest och i augusti tog jag test för att jag tyckte att jag kände mig lite ?konstig? men när jag tog testet i augusti hade ju redan mensen kommit. I juli fick jag två svaga positiva innan de blev helt blanka och i augusti fick jag ett svagt positivt innan testerna blev blanka. (Tror jag, det kan ha varit tvärtom.) När jag var gravid testade jag inte varje dag, utan var tredje till var femte, så då såg jag ju en tydlig stegring. Men jag hade inga symptom då förrän i vecka 6, förutom en liten molande värk som kom och gick. Så det är så svårt att veta hur jag ?ska? känna i vecka 3, 4 och 5. Men då ägglossningen var drygt ett dygn sen den här cykeln tänkte jag ta nästa test på onsdag äl+15 (BIM+3) om mensen inte har kommit. Då bör det vara starkare Är det inte det hoppar jag över till oktobertråden och inväntar mens.
Tråkigt att ditt test var helt blankt. Jag hoppas att det går bra för oss båda nästa månad!