BIM sept -22
Hej! Här kommer ett sent inlägg, jag har inte varit här inne på jättelänge men följde tråden! Hur har det gått för dig Gullesnutten?
Hej! Här kommer ett sent inlägg, jag har inte varit här inne på jättelänge men följde tråden! Hur har det gått för dig Gullesnutten?
Hej!
Här kommer ett sent inlägg, har följt tråden - och nu undrar jag hur det har gått för dig? Jag hoppas allt är jättebra ❤️
Hej! Tänkte uppdatera er hur det gått om någon undrar.
Jag tog hcg test sön och on som steg från ca 5000 till ca 9000 vilket verkade normalt när jag pratat med barnmorska men enligt läkaren var det inte tillräckligt så fick komma på vul igen igår vilket jag egentligen skulle gjort i onsdags men då hade dom inte tid. Hon såg ingenting och sa att med 90% säkerhet var det en ofostrig graviditet så jag skulle återkomma på måndag och få en second opinion av annan läkare sen skulle jag få hjälp att sätta igång en abort. Jag har varit helt knäckt hela veckan och gråtit, läkaren jag träffade var väldigt otrevlig och inte alls intresserad utav att svara på mina frågor, jag fick känslan av att hon inte heller undersökte mig ordentligt varpå jag valde att göra ett privat ultraljud idag, nu har jag precis kommit hem med bilder på mitt 4 mm långa lilla foster med ett slående hjärta. Jag kunde knappt tro att det var sant men Dom sa att det var jättetydligt att hjärtat slår och att där finns både gulesäck foster och hjärta som slår. Jag är så tacksam!!
nu ska jag försöka vara glad igen och njuta av att jag faktiskt är gravid. Om någon skulle råka ut för liknande (vilket jag inte hoppas) så snälla lyssna inte alltid på läkaren utan kolla en extra gång om det inte känns rätt <3
kram!