BIM sept -22
Hej följer gärna med på er resa!
har två barn sedan tidigare förhållande varav min senaste graviditet var för 8 år sedan. Är nu gift och planerar en liten, slutade med p-piller under april månad efter ca 7 års användande. Jag har också en konstaterad endometrios i grunden.
första ?riktiga? försöket var under juli månad, då testade jag även rosenrot. Vet inte vad som hände med kroppen riktigt men aldrig vart med om något så underligt. Hade jättehög puls vissa nätter runt förmodad ägglossning, illamående, huvudvärk och spända bröst samt mycket stickande och värkande smärta i livmodern. Detta pågick i 1,5 vecka, men avtog de sista dagarna fram till BIM som var nu den 8/8. Testat men fått negativt svar gravtest.
Nu inväntar jag mens istället, har endast lite värk i magen och ner i låren, det brukar jag få innan mens.
Jag har också införskaffat inositol som ska förbättra kvaltitet på äggen och tänkte börja med det så snart det går.
Då jag borde få mens vilken dag som helst nu och har en cykel på 30 dagar så borde BIM bli i mitten på september. Återkommer helt enkelt med ett datum
vill skicka med er alla ett stort lycka till nu!!