Inlägg från: Flyttkartong |Visa alla inlägg
  • Flyttkartong

BIM sept -22

Hoppar in här jag också, har bim på tisdag 13/9.
    Hade ägglossning nånstans mellan 26-28/8. Fick 6-7 dagar efter misstänkt äl en liten blödning, snarare blodblandad flytning, sen inget mer. Har aldrig hänt innan i tidigare cyklar. Har nu på senaste dar börjar må lite illa på kvällarna och har sedan igår vart väldigt svullen om magen. Känns snarlikt som sammandragningar i livmodern, väldigt suspekt.. Utöver det ökade flytningar. 

• Flyttkartong
    Juliflicka skrev 2022-09-11 20:41:07 följande:

Jag har också bim tisdag 13/9 och testade positivt med vanligt test redan idag. Jag skulle vänta men kunde inte hålla mig :) 

Jag har också liknande känslor i magen, och nån märklig känsla i underlivet emellanåt, typ som svaga ilningar. Har ganska ömma bröst, och förra veckan steg kroppstempen och jag kände mig hängig, precis som innan man blir sjuk typ. Läste på libero att man kan känna sig på väg att bli sjuk och trött, så det stämde på mig. 

Åh vad roligt! Stort grattis! 

Får se vad det blir av detta då! Åkt på en megaförkylning + uvi denna vecka. 

• Flyttkartong

Hur pålitliga är RFSUs teststickor? Är tex CB bättre? 

Mensen skulle ha kommit för 2 dagar sen, har testat med RSFUs teststickor men dom blev negativa. 

Har haft molande mensvärk och känningar att ?mensen kommer nu!? utan någonting i 3 dagar nu.  

Köpa annat test eller vänta ut? 

Svar på tråden BIM sept -22