puglove skrev 2022-08-25 08:51:46 följande:
Cykelhjul: Ja alltså för mig blev det inte bra med just rosenrot. Den ställde nog till det lite för mig men det är säkert väldigt olika. när jag körde rosenrot fram till vad jag trodde var min ÄL så fick jag massa flytningar, några dagar senare sjukt ont i magen särskilt om natten, som kraftig mensvärk samt konstig puls och illamående. Magen svullnade upp och jag var ju såklart 110% säker på att jag var gravid haha. Det var jag inte tyvärr :p
jag har helt enkelt bättre erfarenhet av bidrottninggelen!
Håller tummarna för att din ÄL skedde precis när den skulle :)
Jag är nog benägen att hålla med dig gällande RR. Det här blir sista cykeln jag testar det, bidrottninggelen känns bra dock!
Jag känner exakt samma nu plus jag äter provera som efter lite sökande i familjelivs trådar får mig att inse att alla symptom med illamående, mensvärk efter ägglossningen och ont i äggstockarna även är biverkningar av tabletterna. Och också som du säger, förmodligen biverkning av RR
Haha så typiskt jag som trodde det ev var tecken. Kroppen är så jäkla märklig, jag trodde verkligen 100% som du säger att man var gravid för min magkänsla sa så. Sen igår kväll när insikten kom så försvann alla "graviditetssymptom" haha
Pörny skrev 2022-08-25 19:27:38 följande:
Äl+4 och min kropp är galen. Har sån molvärk långt ner i magen (mensvärk men utan all utstrålning i bäcken jag brukar ha) jag är svullen som attan och täppt i näsan utan att vara förkyld. Jag hoppas verkligen att det är nått på g annars är min kropp mer galen än den brukar
Hoppas det är ett tecken på något! Min kropp har spårat en hel del också just nu och är på ÄL+6. Tror dock det är pga rosenrot och proveran MEN man kan ju hoppas på annat.