BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Spännande :) hoppas den inte kommer då :) min mens startade idag men vill inte riktigt komma igång. vet inte om det har med covidvaccin eller om min kropp får för sig att bråka bara för att jag vill ha en bebis.
Även om det är fint att vara med i gänget igen så hade jag hoppats på att slippa var med här. Plussade för en vecka sen men idag är testet så gott som negativt (efter att ha varit starkare för några dagar sen) så nu går jag och väntar på missfall.
vet inte när bim blir men nån gång i början av sep. Skulle inte förvåna mig om det blir på årsdagen då jag förlorade min dotter, ödets ironi.
Tack och lov har min missfallsblödning redan börjat avta. blödde mycket i typ två dagar och idag väldigt sparsamt. precis som min mens. Så tror verkligen jag kan räkna missfallets första dag som dag ett.
Har varit så otroligt ledsen. Kanske inte för missfallet i sig, utan för att allt blivit som det blivit, att vi inte fick ha våran dotter här hos oss, att jag inte ens är gravid än ett år efter att vi förlorade henne. Men nu när blödningen minskat så känns det ändå lite bättre.
äl är beräknad 25/8, men det börjar vara mer regel än undanta att den kommer 1-2 dagar sent så vi får se. Snart dags att försöka igen vilket känns positivt! Min son blev till direkt efter ett missfall utan mens emellan, så vi håller tummarna för att historien vill upprepa sig.
Jag känner ingenting ännu, beräknad ÄL på lördag.. men är på CD19 så känns som lååånga cykler?
Jag ska ha ägglossning på söndag enligt min app men ägglossningstesten lyser nästan blanka, enligt appen får jag 0,17 som högst än, tycker de borde vara starkare vid det här laget. Men jaja maken är nöjd han får ligga massor :) och hoppas testerna ökar snart.