När en man är otrogen
Jag har varit gift i över 20 år, har aldrig ens haft en tanke på att vara otrogen tills för ca 10 månader sedan. Under pandemi och tråkigt hemarbete började jag och en kollega jag haft sedan 10 år tillbaka att chatta med varandra. Vi är bästa vänner och har alltid en fräck, flirtig och skämtande ton, Vi höll på dagligen och höll varandras humör uppe.
Så gick min mamma bort och jag hade en dålig tid. En dag när vi faktiskt var fysiskt på jobbet i stort sett ensamma, frågade han om jag villa ha en kram och det slutade med att vi kysste varandra. Vi lät det stanna vid det men började prata om vad som hänt och varför. Vi kom fram till att vi är och troligtvis varit attraherade av varandra sedan länge. Detta var runt jul. Vi fortsatte messa och chatta dagar och kvällar igenom. Vi kysstes i smyg på jobbet och så klart en dag gick det inte att stoppa det hela. Vi hamnade i säng, på jobbet. Han har två barn och fru, jag har tre barn och man. Ingen av oss vill lämna familjen. Men vi har fortsatt att ligga med varandra så ofta tillfälle ges. Bara på arbetstid...
Varför undrar ni då? För det första har vi fruktansvärt bra sex! Om vi så bara får 20 minuter tillsammans så hinner vi tillfredsställa varandra både en och två gånger. Vi är fullständigt galna i varandra och klickar på alla plan.
För mig är han min soulmate, den jag alltid önskat mig, men det har jag inte vågat säga till honom. Han säger att han frestats förut men att han aldrig tänkt tanken på att riskera sin familj innan han träffade mig. Att jag är den finaste han någonsin träffat.
Så för oss handlar det inte mest om spänning eller behov av annat. För oss handlar det om ett behov av varandra. Vi har aldrig haft sex på fyllan, alltid full kontroll. Vi brukar skoja om att vi ska leva tillsammans när vi blir gamla.
ja, antar att den som lever får se ...
Varför är inte respekt och skilsmässa ett alternativ?