• Anonym

Ni som skiljer er pga sexbrist

Anonym (Herren) skrev 2022-08-09 18:57:58 följande:

Levde med mina barns mor sista 7åren utan sex.
    Ångrar att jag inte kastade ut henne tidigare.
    Hon är vacker, smal o fd modell men hennes ruttna hjärna fick mej avtänd. På slutet fick jag kolla på porr och med det på näthinnan för att kunna spruta.
    Varje gång säger hon efteråt hur skönt det var och vi borde göra det oftare. Men varför i helvete tar hon aldrig egna intiativ, visar lust, går mej tillmötes osv som jag många gånger berättat. 
    Sen ringde hon svartsjuk och krävde att jag skulle komma hem och att jag faktiskt är en gift man, när jag faktiskt var trogen. Men hennes neandertalar mentalitet fick mej att vara otrogen sen flera gånger och ångrar att jag inte var det långt tidigare.

Nä ställ ultimatum före ni kastar ut dom 

Ställ ultimatum och bli utkastad. 
    Så blev det här, ut med det tjatande karlskrället.
    Aldrig att jag skulle ligga för att göra någon nöjd, och samtidigt bruka våld på mig själv.
  • Anonym
    Anonym (Kiv (kille 48)) skrev 2022-08-23 07:00:26 följande:

Vad är skillnaden mellan förhållande och vän. Det är sex biten. Vill hon inte ha sex. Så är hon bara vän. Då får man göra slut. Så man kan leta efter en ny kvinna som vill vara intim med.  Då har man kommit ifrån varandra. 

Det är din syn på saken, inte en allmän sanning.
  • Anonym
    Anonym (gösses) skrev 2022-08-23 11:54:17 följande:
    En syn som delas av den absoluta majoriteten av människorna på planeten. Att asexuella som i verkligheten är en extremt liten minoritet sen gärna vill få sig själva att framstå som norm är en helt annan sak.
    Vem har pratat om asexuella?
    Om du inte visste det så kan lusten vara obefintlig utan att man för den skull är asexuell. 
  • Anonym
    Kockobello skrev 2022-08-23 11:56:35 följande:
    Det är det som gäller generellt, undantag finns alltid. Vill man inte ligga, kan man skaffa en vän, eller ett husdjur, för all del. 
    Eller en partner som delar ens inställning. 
  • Anonym
    Anonym (WTF) skrev 2022-08-23 13:53:52 följande:
    Man är ju knappast asexuell för att ens partner betett sig som ett svin så man hellre dör än vara intim med honom 
    Eller hur.
    Personen verkar ha väldigt dålig insikt och förståelse.

"Bara jag frå göka så är det bra, upp med fetta nu"... tragiskt.
  • Anonym
    Anonym (gösses) skrev 2022-08-23 13:54:50 följande:
    Absolut, men man kan ju inte förvänta sig att en person som vill ha sex ska vilja leva med en eller hur? Men ändå är det precis vad många som slutar vilja ha sex med sin partner förväntar sig.... och det är väl inte "en partner som delar ens inställning"?
    Var det någon som påstod det?
  • Anonym
    Anonym (En man) skrev 2022-08-24 08:27:08 följande:
    Skall man då beteckna sig som par?
    Ja, om man uppenbart är det?
  • Anonym
    Anonym (Luke) skrev 2022-09-05 20:42:58 följande:
    Bristen på intimitet är endast ett tecken på lathet.
    Nej, det finns fler skäl.
    Brist på lust t ex.
  • Anonym
    Anonym (Luke) skrev 2022-09-06 18:36:14 följande:
    Även brist på lust är en konsekvens av lathet.
    Nej, det är en brist på känslor.
Svar på tråden Ni som skiljer er pga sexbrist