Inlägg från: Anonym (Blötis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blötis)

Vanligt utan underkläder?

Anonym (Man 53 år make) skrev 2022-08-04 23:40:13 följande:

Jag hade verkligen önskat att min fru någon gång som en spännande oskyldig sensuell lek tog av sig trosorna när vi var på nån publik plats som restaurang eller så.

Jag har förklarat för henne att jag skulle uppskatta mycket om hon gjorde detta för min skull. Hon vägrar, förstår inte alls varför hon ska göra det. Hon ser inte grejen med det. Jag sörjer men accepterar förstås.

Jag får gilla läget och fortsätta drömma om det.
    Som en iallafall liten tröst så sover hon numera utan trosor intill mig. Det tycker jag är härligt att vi båda är utan underkläder i sängen intill varandra varje kväll när vi somnar ihop.

/ Gift man med alltid trosförsedd fru - förutom i vår säng...

Det är inte så praktiskt o vara troslös på en restaurang bland folk. Jag är ofta troslös under klänning eller kjol hemma, men publikt kan det skapa problem så som stor blöt fläck baktill efter man suttit ner. inte så trevligt.

Men skulle gissa att hon helt enkelt inte tycker din fantasi är eggande och att hon är rädd att det skulle bli en pinsam situation snarare än eggande situation. 
  • Anonym (Blötis)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 13:04:02 följande:
    Men blä... rinner det liksom ur dig?
    Jag har knappt någon utsöndring öht, skulle lätt kunna gå troslös om jag inte tyckte det kändes äckligt oavsett.

Stor blöt fläck??? Har du sökt hjälp?

Nej det rinner inte ut mig (då hade jag inte gått troslös hemma och fått använda trosskydd osv). Men de flesta med normalt underliv har en viss del fukt i underlivet, precis som vi har saliv i munnen. Blir jag upphetsad eller varm så ökar det, precis som för de flesta. Så sätter man sig ner med kjol eller klänning så kommer den fukten på klänningen och inte i trosorna där den annars hade "fångats upp".
    Varför vara äcklad över normala kroppsvätskor? 

• Anonym (Blötis)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 18:53:28 följande:
    Du kallar dig dock för "Blötis"?

Jag är snart 50 år och har aldrig varit i närheten av flöden ur underlivet. För mig känns det... äckligt. Att inte kunna gå utan tyg mellan benen utan att stämpla nollor överallt. (Jo, det är ett vedertaget uttryck för kladdavtryck från både ettan och tvåan.)

Det är inte normalt att läcka så att hemmet blir en sanitär olägenhet.
    Var har jag sagt att jag läcker så mkt NÄR jag är troslös?

Mannen jag svarade ville att hans fru skulle vara troslös på restaurang som en del av sexuellt upphetsning, sen hoppar du in o kallar mig äcklig för jag går troslös ensam hemma. Läs ordentligt o ha lite hyfs. 
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?