Inlägg från: Anonym (Beställ själv!!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Beställ själv!!!!)

Orolig för restaurang, hur funkar det

Tycker att du har fått en del hårda svar TS. Samtidigt förstår jag inte riktigt hur du resonerar. Du vet inte hur det funkar på restauranger. Inte konstigt om man inte varit på så många. Det jag tycker är konstigt är att du inte lyssnar på folk som vet. Man beställer som alla andra sagt själv! Punkt. Både din dejt och personalen kommer att reagera. Du blir inte hans gäst för att han säger vad du vill ha. Ska du be att de ställer din mat på hans plats också? De vet ju att maten är till dig även om han beställer. Nej, beställ själv och försök att sluta oroa dig. Det kommer att bli bra, bara du beställer själv och försöker njuta istället.

Anonym (Oerfaren) skrev 2022-08-05 20:43:20 följande:
    Alla andra har inte alls sagt att man beställer själv. Då har du inte läst alla svar

och resten är vi förbi för längesedan, har redan skrivit tidigare att det kanske inte funkar så
    Du menar att det finns folk i tråden som anser det normalt att han beställer åt dig? Och hur är du "förbi det för länge sedan"? Du sitter ju och skriver ovan om vidare "lösningar.

Du gör precis som du vill. Det enda jag menar är det i mina ögon är väldigt märkligt att ställa en fråga och sedan argumentera svaren fastän du själv inte har erfarenheten. 
    Anonym (Oerfaren) skrev 2022-08-05 21:54:55 följande:
    Nej, varför skulle juristen göra det när det inte var tillämpligt för just den frågeställarens fall....
    Och här har du svaret till att att alla upprepar sig. För att du verkligen inte tar in det folk säger utan fortsätter att argumentera för att du har rätt, som den restautangexpert du tydligen ser dig som.
    Anonym (Oerfaren) skrev 2022-08-05 22:11:33 följande:
    Och folk tar inte heller till sig vad jag säger, därför upprepar jag mig, spydiga är ni också
    Men vad menar du att vi ska ta till oss? Du vet ju inte hur det fungerar, då är det väl bättre att du bara tar till dig svaren. Tråkigt att du upplever oss som spydiga, men som man ropar får man dessvärre svar. Så gör bara som du tycker. Be honom beställa åt dig och viska till personalen att du inte tänker betala.

Lycka till!
Svar på tråden Orolig för restaurang, hur funkar det