• Rikard

Ligga första gången?

Om det var en vadslagning om denna tråd skulle jag satsa mina pengar på att du varken är tjej eller 15 år. 

Men jag svarar ändå.

Nej, du behöver inte raka av allt hår. Men om du gör det ska du inte glömma bort att stubb rivs, så då ska det göras ordentligt. Hår rivs inte.

Om du inte har någon svampinfektion eller liknande som ger dålig lukt räcker det med att du tvättar dig och skölj ordentligt om du vill känna dig säker. Tänk på att om det blir oralsex smakar varken tvål eller parfym särskilt gott.

Att ha sex privat är inte som att delta i en porrfilmsinspelning. Gör bara det ni båda känner för. Man behöver inte gå hela vägen eller pröva allt första gången. Vissa saker behöver man inte pröva alls, någonsin, om man inte lockas av det.

Om han tycker att du eller det du vill göra är äckligt så är han antagligen fel kille för dig, så bekymra dig inte så mycket om det. Men naturligtvis ska varken du eller han insistera på att göra något om inte båda är med på det.

Var ni ska ha sex, om ni inte kan ha det hemma, får ni nog finna ut själva. Ingen annan vet ju hur er situation ser ut.

Svar på tråden Ligga första gången?