Inlägg från: Anonym (Feltänkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feltänkt)

Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?

Fiona M skrev 2022-09-23 19:49:36 följande:
    Du kan ju inte ens tänka dig att modifiera dig själv.
    Att du säger att kvinnor ska inte genmodiferas för de ska inte behaga männen men du tycker jag ska göra det.
    Då handlar det inte om att du är emot genmodifiering för behaga andra utan det är ett problem om kvinnor skulle göra det. 
    För annars så skulle du inte föreslå det på mig istället 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 19:48:57 följande:
    Jag är inte för genmodifiering så där svepamde som du skriver, och absolut inte att genmodifiera kvinnor för att behaga dig och dina likar.
    Jag kan inte komma på en enda sitution där der är OK att föreslå att genmodifiera fullt fungerande individer för att ANDRA har problem.
    Om någon person skulle genmodifiera sig för det så handlar det inte direkt om att de gör det för vissa personer har något problem.
    Kvinnan får bara liknade sexdrift som männen och sedan får kvinnan göra vad hon vill med det.

Jag föreslår inte att någon ska genmodifera sig för att få problem så de blir handikappad. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 19:48:57 följande:
    Jag är inte för genmodifiering så där svepamde som du skriver, och absolut inte att genmodifiera kvinnor för att behaga dig och dina likar.
    Jag kan inte komma på en enda sitution där der är OK att föreslå att genmodifiera fullt fungerande individer för att ANDRA har problem.
    Då kan du inte vara för med transmän som ev iframtiden vill göra en genmodifiering för att bli mer män.
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Sanna) skrev 2022-09-23 20:15:04 följande:
    Även om kvinnor fick högre sexdrift är chansen inte stor att hon skulle ha sex med såna hon inte tänder på. Vad skulle ändras för incels?
    Kvinnanskulle troligen ha fler sexpartner, den får mer liknade förutsättningar som männen har. 
    Jag skulle tycka det vore bra om i framtiden skulle det inte finns någon tydlig manlig sexualitet och kvinnlig utan många olika eller alla personer har liknade sexualitet. 
    Sex borde då handla mindre om män ska befrukta kvinnor medan kvinnor ska få vara den som väljer den "rätta mannen".
    Att fokuset på sexet handlar mer om något annat.
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Sanna) skrev 2022-09-23 20:15:04 följande:
    Även om kvinnor fick högre sexdrift är chansen inte stor att hon skulle ha sex med såna hon inte tänder på. Vad skulle ändras för incels?
    Förhoppningsvis skulle sex  handla mindre om att männen ska anpassa sig till kvinnorna.
    Att de som kvinnan väljer bort ska inte vara några losers. 
    Kvinnor borde behöva satsa mer för att få sex. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 20:13:59 följande:
    DU föreslår att andra ska genmodifieras för ditt problems skull men kan inte tänka dig att göra det själv. Varför?

Att jag tycker att du borde utsätta dig själv för det du föreslår andra är inte jämförbart med ditt förslag. Tänk lite.
    Såklart kan man genmodifiera sig själv då men andra kan ju göra det då också. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 20:23:51 följande:
    Du har verkligen noll koll på sexualitet och sex.
    Så det finns inget som heter player, hora?
    Inga personer säger att vissa män ska bli utan sex så de inte sprider sina gener vidare?
    Såklart handlar sex om annat också men det som jag tar upp har ju något med de allmänna åsikterna. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 20:23:51 följande:
    Du har verkligen noll koll på sexualitet och sex.
    Hur går sex till då? 
    Så kvinnor och män har lika lätt att få sex?
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 20:28:31 följande:
    Det du tar upp begriper ingen.
    Så sex handlar inget om befrukning?
    Blir kvinnor aldrig kallad hora om de har många sexpartner? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Färre) skrev 2022-09-23 20:29:37 följande:
    Nej det du tar upp är inte allmänna åsikter. Har du inte förstått det än? Det är ju dina egna  sjuka åsikter präglade av kvinnohat. 
    Kvinnohat är när man tar upp saker som de har det bättre än männen. 
    Ta ett exempel på något som jag sagt att männen ska ha det bättre än kvinnorna? 
Svar på tråden Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?