• Anonym (Sara)

Har hittat en annan?

Jag och min kille träffades för ca 8 månader seden. Han är jätte fin person och jag är jättekär i honom. Han säger han älskar mig han vill ha barn med mig. Vi båda har barn sedan tidigare. Jag sa nej till barn eftersom jag har redan och vill ha fler. Han sa det okej, men han drog sig undan mer och mer på de sista två månaderna. Han ringer inte längre och han smsar inte lika ofta. Det har gått flera dagar nu utan sms eller enda ringsignal. Jag ringde upp honom igår ikväll ochan svarade inte men han skickade ett sms. "Jag är förkyld och har sovit hela dagen."
    JJag kan tillägga han går ut med sin killkompisar ofta, och han kommer ofta sent hem till sig själv.
    JJag frågade honom om det finns en annan kvinna, han sa nej! 
    Snälla vad tror ni?

• Svar på tråden Har hittat en annan?
  • Anonym (lll)

Spelar ingen roll om det finns någon annan eller inte. Tydligt är i af att han inte är lika intresserad av dig just nu, som han var i början. 

• Anonym (Sara)

Tydligen.

• Anonym (Arne)

Han har tröttnat. Gå vidare är det enda råd jag kan delge 

• Gnussen

Vad man tror och hur det ligger till är helt två skilda saker. Ingen här inne kan ju omöjligt säga om din kille har träffat någon annan.
    Det bästa du kan göra är att nonchalera honom och se vad han gör för det verkar ju inte som han är intresserad längre vilket är konstigt eftersom ni inte har träffats så länge. 

• Anonym (Sara)

När vi ses han pussas och kramas och han är hur gullig Som helst. Jag har haft två långa förhållande och jag vet inte hur män beter sig när dom vill göra slut.

• Anonym (Sara)

Kan han  inte skriva en mening t.ex hej jag ledsen är inte intresserad eller något?
    Jag trodde jag träffade en vuxen man! Vilken liten t.nt!????????????

• Anonym (Sara)

Det var inte meningen med massa fråga tecken. Ursäkta

• Tecum

Tror att han upplever dig som klängig och börjar dra öronen åt sig. Men tror inte att det finns någon annan.

• Anonym (A)
    Anonym (Arne) skrev 2022-07-29 21:10:06 följande:
    Han har tröttnat. Gå vidare är det enda råd jag kan delge 
    Håller med
  • Anonym (Varningsklocka)

Nej han har inte träffat någon men han kör fula psykologiska spel. När du sa nej tappade han intresset. Man pratar inte om barn så där tidigt, det kallas love bombing och är ett psykologiskt knep att binda en tjej till sig, att hon ska tro att killen är "seriös" osv. Ofta är killarna inte ens medvetna om det själva men det bottnar i att de inte mår bra iaf. Akta dig för såna i framtiden! Om en kille börjar prata barn, äktenskap, flytta ihop osv efter så där kort tid så dra öronen åt dig, vänd dig om och spring.

Svar på tråden Har hittat en annan?