Lust försvann helt.
Om du slutat ha lust även ensam med onani och så, känns det onekligen som det är något anna än i relationen till din pojkvän.
Har jag fattat det rätt där?
Om du slutat ha lust även ensam med onani och så, känns det onekligen som det är något anna än i relationen till din pojkvän.
Har jag fattat det rätt där?
Håller nog inte med MIzz_C här ovan. Sex ska i nån ån bygga på lust. Att programmera hjärnan lite så där pavlovskt, att det är en plikt, är sällan så bra.
Dessutom är det förmodligen medicinskt, och då blir det som att ordinera mer onani för en man som är impotent.
Jo, det är så att lusten kommer och går. Men avsaknad av lust är liksom lite som att säga man ska sluta äta eller gå på toaletten, och bara man sätter sig på muggen eller stirrar in kylskåpet så kommer den tillbaks.
Inte heller är det så att man måste fimpa pågående relation bara för att alla bittra människor med egna dåliga upplevelser på familjeliv rekommenderar detta. Det handlar mer om dom, än om dig TS.
...Alltså i bland undrar jag om folks "goda" råd. Förstår man vad det kan betyda för den som får dom?
Jaha, jag skulle gnida på mer med min dildo. Men shit, det var ju cancer jag hade...