• Eveven

BF APRIL 2023

Hej! Här kan vi samlas som har BF April 2023. Hjärta

• Svar på tråden BF APRIL 2023
  • H0nd3ndär
    sbina86 skrev 2022-08-24 17:12:56 följande:

Skulle gärna oxå vilja vara med i er fb grupp :)

Skicka mig din email (helst via meddelandefuntionen här inne) som är kopplad till fb så bjuder jag in :)
  • cawik

Hej alla! Väntar mitt första barn, 7+1 idag enligt senaste mens och beräknad 11 april. Håller tummarna för att det går vägen både för mig och er andra!

Mår inte så illa men magen är trög och uppblåst och jag är så sjukt trött. Vill försöka komma igång och träna igen nu efter sommaren men jag sover bara hela tiden istället. Nån som har tips hur man får till träning fastän man har noll ork? Bara tvinga sig? 

• johe01529

Var hos läkaren i måndags och blev sjukskriven till den 22 september, skönt! Var också på ultraljud igår och såg ett tickande hjärta samt att den stämmer i växten med det jag räknat. Så nu känns det i sin ordning även om jag fortfarande har bruna flytningar till och från. Hoppas att jag lyckas vara med i FB gruppen om min mail slutar strula

• evelinagra1
    johe01529 skrev 2022-08-25 10:13:05 följande:

Var hos läkaren i måndags och blev sjukskriven till den 22 september, skönt! Var också på ultraljud igår och såg ett tickande hjärta samt att den stämmer i växten med det jag räknat. Så nu känns det i sin ordning även om jag fortfarande har bruna flytningar till och från. Hoppas att jag lyckas vara med i FB gruppen om min mail slutar strula

Vilken vecka är du i? :) 
  • johe01529
    evelinagra1 skrev 2022-08-25 12:18:32 följande:
    Vilken vecka är du i? :) 
    Är i 8+3
  • Turturduvanm

Jag vill också gärna vara med i fb gruppen ????

• H0nd3ndär
    Turturduvanm skrev 2022-08-25 16:36:51 följande:

Jag vill också gärna vara med i fb gruppen ????

Det är bara att skicka din fb-mail till mig via meddelandefunktionen här inne så bjuder jag in Glad
  • Cashmere
    johe01529 skrev 2022-08-25 10:13:05 följande:

Vad blev du sjukskriven för om man får fråga? Tänker att det kanske är illamående i graviditeten eller liknande
  • Entillhoppasvi

Hej. 

hoppar in här i tråden med då jag följt den i några dagar nu. I måndag testade vi äntligen positivt efter att ha försökt med syskon i 4 månader.
    Har ett barn sen innan född april -21 så om denna graviditet går vägen kommer det vara ganska precis 2 år mellan dem <3

Svar på tråden BF APRIL 2023