Välkomna alla nya och grattis! 
Kub-frågan, jag tror vi kommer vilja göra det men vet helt ärligt inte riktigt säkert. Håller sig fröt kvar så ska vi på ultraljud när jag är i 7+0 och då ska vi höra oss för.
Gällande träning så har jag tränat rätt hårt regelbundet innan, men har bestämt att ta det lite piano nu några veckor. Lågintensivträning. Brukar träna mycket med en kollega på jobbet, men får dra en vit lögn om att jag dragit på mig en ljumske-sträckning eller nåt haha. Så vi får promenera etc istället.
En bekant till mig är gravid 2 veckor före mig och vi båda har gått igenom MF, och hon sa till mig att idag är vi gravida och ska vara tacksamma och njuta av det. Det är fantastiskt. Imorgon, om en vecka, om en månad och hela tiden ut så är vi förhoppningsvis också det. Men njut idag och om det kommer en dag som allt skiter sig, så tar vi den DÅ. Finns inget vi kan göra för att framkalla ett MF hos en stark bebis. Förutom dem självklara sakerna som jag tror vi alla avstår.
Symtom: Varit iväg nu några dagar och fortsatt i helgen, lyckats njuta och inte tänka för mycket vilket gjort mycket. Lycklig och pirrig. Är med på att det kommer bra dagar och sämre dagar, så tar varje dag för vad den är. Knappt någon molvärk, då och då under dagen mer eller mindre. När det kommer så är det en härlig känsla. Bröst och illamående kvällstid. Lite humörsvängningar tycker min partner också.