Inlägg från: MariaNathalie |Visa alla inlägg
  • MariaNathalie

BF APRIL 2023

Hej tjejer 

plussade igår bf 18/4 
    mitt tredje barn. Jag har 1 mf och 1 Ma så nu tredje gången gillt. Håller tummarna för att det blir en april bebis. 

inte så mkt symtom ännu. Uppspänd och lite ömma bröst. Och huvudvärk. kissar mkt och ofta nattetid. 

ska bli skoj och följas åt

• MariaNathalie
    evelinagra1 skrev 2022-08-05 11:09:43 följande:

Spännande att höra om era symtom! Jag har fått blåsor i hela munnen som gör så fruktansvärt ont, jag jag googlade stog det faktiskt att det är vanligt när man är gravid? Jag hade ingen aning om det faktiskt haha

Åh blåsor lät inte kul , stackare
  • MariaNathalie

Hej 

mina symtom försvann över en natt. Va super pigg och min svullna mage va som bortblåst i söndags morse. Det klura i detta är att brösten börjat ömma istället. Men den här gravida känslan börjar avta. Fick samma förra gången jag va gravid och fick MA i april. Symtomen försvann över en natt i v 5 och kom tillbaka några dagar senare och på ett ul i v 9 hittade man inget utan allt hade avstannat. Tror det är samma sak nu. Tror jag ska ringa imorgon och be om ett vul. Fick MF i nov. Så nu gör det extra ont i hjärtat om det är 3 ggr på raken. 
    jag har 2 barn sen tidigare. 1 på 11 och en på 8. 

ja det känns så jobbigt just nu. Trodde verkligen att 3e gången gillt skulle funka. är väll min ålder säkert jag är precis fyllda 40

• MariaNathalie

Hej 

Hur går det för alla? 
    Jag va på vul förra v på tisdag 5+4 (stämde med min beräkning) Gick bra. Hon såg gulesäck och en liten prick som hon anade pulserade. 
    Ska tillbaka 6/9 och se om den vuxit. 

har 1 mf och 1 Ma i bagaget 

Svar på tråden BF APRIL 2023