Inlägg från: Joohanna89 |Visa alla inlägg
  • Joohanna89

BF APRIL 2023

Stort grattis till alla som plussat! Så roligt att följas åt.
    Jag fick Gravid 2-3 den 26/7 nu efter att mensen uteblivit. Så glad efter många månader av försök. Det känns overkligt men vi är så glada. Längtar efter att känna några mer symtom. Det enda symtom egentligen är att mensen uteblivit och att jag har något ömma bröst emellanåt. Fler som inte har mycket symtom?! Jag bör vara gravid 4+3 idag och bf kommer bli runt 2 April efter egna uträkningar. 

• Joohanna89

Evelinagra1: Jag är i vecka 6 nu, 5+3 idag.  Har bf 2 april räknat ifrån sista mensen. Jag har inte haft något symtom mer än ömma bröst. Idag på morgonen var jag väldigt yr och skakig.. men vet inte om det har med graviditeten att göra. Det märks väl kommande dagar Glad vilken vecka är du i? 

• Joohanna89

Jag förstår också. Symtomen kommer och går o det enda jag då känner av är brösten och småskakig/orkeslös. Försöker att tänka att jag faktiskt är gravid tills det motsatta bevisas isf, och då får jag ta det då. Men det är svårt. Man tvekar emellanåt. Men vi håller tummarna att alla våra små stannar och växer som dem ska Hjärta

• Joohanna89

Har idag haft ett hälsosamtal med min barnmorska på telefon. Bokade då in CUB i slutet på september och det känns ju som en evighet till då. Är nu i vecka 8 och vet inte hur jag ska kunna hålla detta hemligt så länge men vill inte gå ut med det förrän vi fått se ett tickande hjärta. Är så svullen o illamående/yr/slö men emellanåt undrar jag ens om jag är gravid.. 

Svar på tråden BF APRIL 2023