BF APRIL 2023
Hej alla, plussade för ett tag sen och är beräknad till 3e april enligt app. :) hoppas denna stannar hade ett missfall i mars.
Nu ligger jag o väntar på att ringa BM :)
Hej alla, plussade för ett tag sen och är beräknad till 3e april enligt app. :) hoppas denna stannar hade ett missfall i mars.
Nu ligger jag o väntar på att ringa BM :)
Är i v. 5+3, har sjukt ömma bröst...illamående o molande värk i magen.
Tredje dagen jag varit nära att kräkas...har två barn och med dom kräktes jag hela graviditeten. Så jag hoppas klara mig några dagar till :)
Förra graviditeten berättade jag för två av mina kollegor direkt..vi jobbar väldigt nära varann på en förskola. Men då slutade det i MF.
I morgon börjar jag jobba igen, men mina två närmsta kollegor har fortfarande semester så jag vet inte när jag ska berätta för dom.
Men igår började jag kräkas, och jag mår illa konstant så blir nog svårt att dölja..
JenniB: (går inte att citera) japp samma här...kunde knappt sova inatt för värken i ryggen. förra graviditeten kom de nog runt v 10.
Nu på morgonen fick jag rosa på pappret så gissar att blödningen kommer igång under dagen.
Tack för alla tröstande ord och all pepp. Jag verkar iallafall ha lätt att bli gravid fortfarande? lycka till i era graviditeter!
Är i v 9 idag (8+0) mår bara mer o mer illa för varje dag, spyr flera gånger om dagen o mår illa dygnet runt...
Ska ringa o få lergigan utskrivet, men det har inte hjälpt i mina andra graviditeter så ja har inga förhoppningar...