Inlägg från: 2020bebis |Visa alla inlägg
  • 2020bebis

BF APRIL 2023

Hej på er! Jag har också plussat {#emotions_dlg.flower} bf borde vara 9-10 april men kommer nog även denna gång föda med kejsarsnitt så då blir det en vecka innan Bf Glad har en dotter född våren 2020 innan. Roligt med en tråd och att följas åt! Grattis till oss allaHjärta
  • 2020bebis
    Annemarit123 skrev 2022-07-28 20:53:45 följande:

Kommer ni andra här i gruppen göra KUB-test?

Vi kommer att göra det!
  • 2020bebis

Är det möjligt att redan känna av trötthet?! Tränar ganska mycket och har tävlat två gånger sedan plusset i förra veckan, känner stor skillnad i ork?! Högre puls tidigare osv... Eller är det inbillning?Tungan ute

• 2020bebis

Huuur kan tiden gå så långsamt? Tungan ute Var det någon som skapat en Facebookgrupp?

• 2020bebis
    JenniB skrev 2022-08-06 19:42:10 följande:
    Jag är nu i vecka 6 (5+0) och är sååå himla uppblåst, så här stor mage hade jag nog inte ens i vecka 20 med första barnet. Hoppas verkligen det lugnar ned sig lite snart så jag inte får en massa frågor på jobbet tex. Oskyldig

Annars har jag ömma bröstvårtor och nästan konstant växtvärk i livmodern. Spänner och drar här och där Glad
    4+5 här och också sååå svullen om magen! Börjar jobba på måndag igen så får också hoppas det lägger sig Tungan ute
Svar på tråden BF APRIL 2023