Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Har vi valt så hemska namn?

Anonym (123) skrev 2022-07-27 15:08:54 följande:
    Det tror jag inte.
    Men alla jobb är värda respekt, hur skulle stan se ut utan rengöringsarbetare? 
    Den skulle se ut som skit så det är ju tur att såna som dig tar hand om det. Du kan ju räkna till tre och det är väl minimumkravet för att få jobbet va? 
  • Anonym (?)
    Anonym (XXX) skrev 2022-07-27 14:53:02 följande:
    Jaså minsann? Jag har trott att det var sagan om Skönheten och Odjuret som var inspirationen till Belle. Blondinbella är ännu värre, om det är så. Och hon heter, desssutom, inte ens Bella på riktigt...
    Vänta vänta vaa?? Hur kan blondinbella vara ännu värre? Jag slår vad om att Isabella Löwengrip har mer pengar på konton än vad du ens får lånelöfte till. 
  • Anonym (?)
    Anonym (X) skrev 2022-07-27 17:28:44 följande:
    Nu är du ju bara otrevlig.
    Släpper man onödiga kommentarer får man allt räkna med lite mothugg
  • Anonym (?)
    Anonym (X) skrev 2022-07-27 18:29:10 följande:
    Fast du är ju en lika god kålsupare själv. Tycker den här tråden urartat så tackar för mig i den. 
    Har jag sagt något annat? Ytterligare en märklig kommentar. 
  • Anonym (?)
    Kaninbunny skrev 2022-07-27 18:50:23 följande:

Liam...? Kevin? 

• Anonym (?)
    Anonym (Blabla) skrev 2022-07-27 18:49:03 följande:

Väldigr skitnödiga-rädda att sticka ut slash jäkligt taskig fantasi - men kört? Nej beror mer på var ni bor 

liam e ju väldigt veckans värsting och kan personligen inte förstå hur man kan döpa sitt barn till det o  .. ja. Livia låter som ett skitnödigt smeknamn av Olivia,, men Ester är ju riktigt classy. 

Är du skitnödig? Eller är det bara ditt favoritord som du använder i alla meningar. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Laukon) skrev 2022-07-27 20:18:15 följande:
    Alltså, ursäkta, men det förstår du väl ändå att det kommer att tillhöra undantagen att någon som heter Liam sitter på de högsta posterna? Så stor social rörlighet har vi inte - tyvärr, kanske man får säga.
    Vi får väl vänta och se om 40 år  
  • Anonym (?)
    Anonym (XXX) skrev 2022-07-27 21:13:53 följande:
    Pengar är inte allt. 
    ..säger alla låg & -medelinkomsttagare. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Intressant) skrev 2022-07-28 21:16:08 följande:

Till er lärare som har kommenterat i tråden, kan ni skriva en lista på namnen som ni syftar på? 

De kanske bara är lärare på FL..
  • Anonym (?)
    Anonym (poo) skrev 2022-08-03 23:16:09 följande:
    +1
    Ebba och Belle är ju inga sådana namn. 
Svar på tråden Har vi valt så hemska namn?