Anonym (...) skrev 2022-07-09 21:08:30 följande:
Ja, vi har barn båda två. Vi träffas flera gånger i veckan och hörs dagligen... Enligt honom vill han träffa mig, han vill vara med mig för att han älskar mig. Han behöver bara avsluta det han har på rätt sätt. Vi får väl se om den tiden är kommen nu!
Vad säger han när ni ses då? Något måste han ju sagt om varför han vill träffa dig.
Ingen lätt situation för er. Uppbrott är aldrig lätta. Kanske hans fru inte klarar sig själv? Kan det vara en orsak till hans tvekan?
Han säger inte så mycket ang oss. Det han säger är att han tycker om mig. Vid ett tillfälle för några månader sedan sa han när jag frågade vad jag gav honom som inte hon gav så sa han, "Men kan man inte tycka om två samtidigt?". Jag vet att jag ger honom bra sex, men kan inte bara vara det. Vid samma tillfälle när han sa att kan man inte tycka om två samtidigt så sa han även att han försökt släppa mig, men att det är svårt. Efter det hörde han inte av sig på flera månader. Han tog bort mig igen på appen. Jag trodde då att det var det sista jag hört av honom. Sen dök han upp i våras igen. Jag var en av de första han tog kontakt med efter att han kommit hem från sitt jobb land där han bor flera månader per år.