Inlägg från: Anonym (Ångest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ångest)

Tog bort mig och la till igen snabbt

Anonym (xxx) 
    Ja så kan det ha varit. Vet att det bästa är att inte vara med en upptagen man. Allt är komplicerat. Snart åker han ändå "hem" till landet han arbetar i och då kommer han fokusera på sin karriär. 

• Anonym (Ångest)
    Fjäril kär skrev 2022-07-09 15:07:25 följande:
    Fast varför gör du det möjligt för honom att höra av sig igen? Då är det ju du som sparkar på dig själv. Varför KAN han höra av sig?
    Borde du inte bara Blocka honom helt å hållet när du väl vaknar till sans och börjat läka igen?

Varför tycker du att förtjänar att ha det så här? 
    För att han betyder för mycket för mig. Innan henne hade vi en lång kk relation. Sen kom hon in i bilden. Fast han har henne tar han kontakt med mig upprepade gånger. Min hjärna säger att jag har det bättre utan honom, men mitt hjärta förmår inte att avsluta. Egentligen är han en riktig gris då han vet hur mycket jag tycker om honom. En gris mot oss båda, tjejen och jag. Jag som person har svårt med avslut. 
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-09 15:22:12 följande:
    Nä tro mig, jag vet! Men blocka honom!!! 
    Vad är din erfarenhet?
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-09 15:46:45 följande:
    Jag har en relation, sedan flera år tillbaka, med en gift man. Allt är på hans villkor... Jag älskar honom och vill inte vara utan honom! Men vår relation gör ont stundtals, jag är aldrig prio 1, och jag önskar jag lämnat för länge sen!!! Nu är det för sent, jag är alldeles för kär. Så jag känner väl igen överanalyserandet och ångesten du beskriver, tyvärr!
    Tror vi skrivit till varandra förr. 
    Då förstår jag att du förstår mig. Är han äldre än dig?
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (Stå ut) skrev 2022-07-09 16:07:29 följande:
    Då är det ju värt det, all denna väntan, om han nu betyder så mkt för dig. Eller hur?

Tycker du ska fokusera på det positiva i er relation och inte det negativa. 
    Kanske det. Men när en sån grej som hände i natt blir allt svart. Är så svårt att se positivt. Kan ju bara spekulera i varför han gjorde så. Är alltid rädd att han ska dumpa mig. Igen. 
  • Anonym (Ångest)

Anonym (...)
    Jag förstår. Då måste det vara svårt. Han skulle ju kunna välja dig istället när åldern inte är något hinder. Du är stark som tänker som du gör. Önskar jag vore stark när det gäller min.

• Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-09 17:03:31 följande:
    Jag är allt annat än stark i det här, vi har avslutat många gånger men ändå fallit tillbaka.
    Han säger att han vill välja mig, han ska bara först... Han får denna sista "bara" på sig, sen orkar jag inte mer. Var man än läser så är detta bara ett sätt för honom att fortsätta äta kakan samtidigt som han har den kvar, men jag kan verkligen inte tro det om honom! Vi får väl se!
    Jag förstår. Är det barn inblandade också? 
    Det gör det ju svårare. Varför väljer han att komma till dig? Jag förstår inte riktigt min varför han kommer till mig. Om än väldigt sällan, då han har allt på hemmaplan. 
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-09 21:08:30 följande:
    Ja, vi har barn båda två. Vi träffas flera gånger i veckan och hörs dagligen... Enligt honom vill han träffa mig, han vill vara med mig för att han älskar mig. Han behöver bara avsluta det han har på rätt sätt. Vi får väl se om den tiden är kommen nu!

Vad säger han när ni ses då? Något måste han ju sagt om varför han vill träffa dig.
    Ingen lätt situation för er. Uppbrott är aldrig lätta. Kanske hans fru inte klarar sig själv? Kan det vara en orsak till hans tvekan? 

Han säger inte så mycket ang oss. Det han säger är att han tycker om mig. Vid ett tillfälle för några månader sedan sa han när jag frågade vad jag gav honom som inte hon gav så sa han, "Men kan man inte tycka om två samtidigt?". Jag vet att jag ger honom bra sex, men kan inte bara vara det. Vid samma tillfälle när han sa att kan man inte tycka om två samtidigt så sa han även att han försökt släppa mig, men att det är svårt. Efter det hörde han inte av sig på flera månader. Han tog bort mig igen på appen. Jag trodde då att det var det sista jag hört av honom. Sen dök han upp i våras igen. Jag var en av de första han tog kontakt med efter att han kommit hem från sitt jobb land där han bor flera månader per år.
  • Anonym (Ångest)

Vill så gärna fråga honom vad som hände och varför. Hur ska jag göra?

• Anonym (Ångest)

Någon som tycker något?

• Anonym (Ångest)

Anonym (xxx)
    Du missförstår. Jag vill inte ha hela han.

• Anonym (Ångest)

Vet varför nu iaf. Var som jag själv trodde. Är glad.

• Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-11 23:56:42 följande:
    Hur?
    Var precis som jag trodde. Helt enkelt. 
  • Anonym (Ångest)

Nej tänker inte förklara. Vet aldrig vem som läser här inne. 

• Anonym (Ångest)

Nej det har jag nog inte. Eg dumt att skriva i detta forum.

• Anonym (Ångest)
    Fjäril kär skrev 2022-07-30 14:54:41 följande:
    Dumt och dumt.. Tja det beror väl på vad du förväntar dig för svar. Du vet ju hur sanningen ser ut och den ändras ju inte av att vi hjälper dig att blunda för den. 
    Om nån månad eller så kommer han igen att plocka bort dig och du sitter med samma funderingar... Moment 22 liksom.. 
    Den dagen den sorgen. Jag vet att han vill ha mig. Det räcker för mig. Det hindrar inte mitt liv eller dejting. 
Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt