Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Tog bort mig och la till igen snabbt

Min gissning är att han inte vill bli avslöjad och har tagit bort dig om nu han har ögonen på sig under semestern, tex att frun lånat mobilen eller liknande.

• Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-09 12:56:36 följande:
    Fast han la till mig igen ju. Förstår inte. 
    Ja precis, han la till dig igen när faran är över. 
  • Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-09 13:27:51 följande:
    Så inget konstigt egentligen? Gör jag en höna av en fjäder? 
    Ja du övertänker. Allting är ju som vanligt igen. 
  • Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-09 14:50:54 följande:

Anonym (...)
    Är inte så lätt. Varje gång han försvunnit har jag sörjt. Det har tagit tid att komma över. Sen när jag äntligen börjar andas igen är det som om han känner det på sig och dyker upp igen. Ibland blir jag så arg och vill berätta för hans unga, söta flickvän vad han håller på med, men nej jag skulle krossa henne. Och det vill jag inte. 

Fast varför gör du det möjligt för honom att höra av sig igen? Då är det ju du som sparkar på dig själv. Varför KAN han höra av sig?
    Borde du inte bara Blocka honom helt å hållet när du väl vaknar till sans och börjat läka igen?

Varför tycker du att förtjänar att ha det så här? 
  • Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-11 12:31:38 följande:

Vet varför nu iaf. Var som jag själv trodde. Är glad.

Har du överhuvudtaget tagit till dig vad vi alla har skrivit? 
  • Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-30 14:35:38 följande:

Nej det har jag nog inte. Eg dumt att skriva i detta forum.

Dumt och dumt.. Tja det beror väl på vad du förväntar dig för svar. Du vet ju hur sanningen ser ut och den ändras ju inte av att vi hjälper dig att blunda för den. 
    Om nån månad eller så kommer han igen att plocka bort dig och du sitter med samma funderingar... Moment 22 liksom.. 
  • Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-30 15:31:20 följande:
    Den dagen den sorgen. Jag vet att han vill ha mig. Det räcker för mig. Det hindrar inte mitt liv eller dejting. 
    Fast jo det är ju precis det som det gör... Annars har du inte skrivit en tråd i panik. Om det inte hindrar ditt liv så hade du varit okej med att han plockat bort dig.. 
Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt