Inlägg från: Anonym (Ångest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ångest)

Tog bort mig och la till igen snabbt

Har en relation med en upptagen man. Vi kommunicerar på Snap. Tidigt i morse vaknade jag av Snap att han hade lagt till mig som vän. Alltså måste han ha tagit bort mig i går kväll (vet han var kvar då) och sen lagt till mig igen. Varför gör man så? Just nu är han på annan ort i Sverige med sambo och vänner. Kan inte fråga han själv. Vi har en lång relation bakom oss. Får sån ångest av detta. Är enda stället vi kommunicerar på. Hur ska jag tänka? Någon som varit med om lika eller har idéer på varför?

• Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (B) skrev 2022-07-09 12:38:02 följande:

varför får du ångest av det?

Förstorar jag upp det? 
    För jag är rädd att förlora honom.
  • Anonym (Ångest)
    Fjäril kär skrev 2022-07-09 12:54:32 följande:

Min gissning är att han inte vill bli avslöjad och har tagit bort dig om nu han har ögonen på sig under semestern, tex att frun lånat mobilen eller liknande.

Fast han la till mig igen ju. Förstår inte. 
  • Anonym (Ångest)

De är inte gifta. Sambos. Yngre än mig. 

• Anonym (Ångest)
    Fjäril kär skrev 2022-07-09 13:21:41 följande:
    Ja precis, han la till dig igen när faran är över. 
    Så inget konstigt egentligen? Gör jag en höna av en fjäder? 
  • Anonym (Ångest)
    Fjäril kär skrev 2022-07-09 13:35:04 följande:
    Ja du övertänker. Allting är ju som vanligt igen. 
    Tack! 
    Försöker tänka så. Han betyder för mycket för mig. Hatar egentligen att han gör det. Vi hade en relation innan han träffade sin tjej. Vi har fortsatt av o till under deras förhållande. Jag får dåligt samvete för detta, men förmår mig inte att säga stopp. 
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-09 13:44:31 följande:

Du förstorar nog upp det. Antingen var det för att sambon skulle använda telefonen eller liknande eller så var det ett misstag... Eller så tänkte han "va fan  jag skiter i detta nu", men ångrade sig snabbt!

Jag förstår dina känslor! Har också en relation med en upptagen man och man överanalyserar precis varenda steg... Ångest! Hoppas det löser sig för er på ett bra sätt!

Precis! 
    Allt analyseras. I bitar. Hatar det. Förstår bara inte varför han just i natt gjorde så. Kan det varit en fylle grej kanske? 2.30 när jag vaknade till och kollade mobilen och Snap var allt som vanligt och sen vaknade jag igen vid 04 av Snap att han lagt till mig. Något måste ha hänt under den tiden. 
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (...) skrev 2022-07-09 14:07:50 följande:
    Hatar också just biten men att överanalyser ALLT! Men var det så kort tid det handlade om var det nog bara ett misstag...
    Ja jag hoppas det. Han har tyvärr gjort mig illa så här förr att bara plockat bort mig på Snap. För att månader senare dyka upp igen. Där är han omogen. Han fattar inte vad det gör med mig. Vår 20 åriga åldersskillnad gör sig påmind då. Kan inte prata med honom förrän på måndag. Ska jag fråga vad som hände? 
    Vill eg fråga nu, men vet ju att han är upptagen så låter bli.
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (q) skrev 2022-07-09 14:17:26 följande:

Varför vill du att FL jämt ska lindra din ångest över att vara ett ligg åt en upptagen man? Sök hjälp, sluta vara en idiot och bryt med den större idioten. Ingen här kan sätta sig in i vad han känner.

För att jag är ensam i det här. 
  • Anonym (Ångest)

Anonym (...)
    Är inte så lätt. Varje gång han försvunnit har jag sörjt. Det har tagit tid att komma över. Sen när jag äntligen börjar andas igen är det som om han känner det på sig och dyker upp igen. Ibland blir jag så arg och vill berätta för hans unga, söta flickvän vad han håller på med, men nej jag skulle krossa henne. Och det vill jag inte. 

Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt